FÅRK jeg er træt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2008

Tut

Hej piger,

Som mange af jer andre sikkert også er, så er jeg helt færdig i dag..

Jeg fik sat Siber af i faxe kl. 00:30, og var selv hjemme 01:30. Så skulle jeg lige ordne lidt småting, og så i seng kl. 2.00.

Op igen kl. 05:45, og hive knægten op, give morgenmad, tøj på, og så afsted til Kastrup lufthavn. Mine forældre var heldigvis en times tid forsinket og landede først kl. 7:10....

Så tog vi hjem til mine forældre og spise morgenmad. Vi kørte hjem til os selv kl. 10:30, så blev Noah puttet, og så smuttede jeg da lige i IRL MG kl. 12 (dog uden Noah, han trængte til at sove og slappe/hygge med far)

Og så hjem kl. 15... For at finde ud af at Noah var vågnet fra sin lur kl. 13, og at han skulle bruge noget "stimulation" hvis han skulle holde sig vågen til kl 18:30, så kl. 16 kørte vi hjem til mine forældre IGEN, og kom hjem her kl 18...

Knægten sov kl. 18:30.... Og jeg hopper snart i seng... ZZZZZzzzzzz

Men næste gang LOVER jeg at jeg ikke skal køre hjem så tidligt (selvom den var 23:30), så jeg kan blive lidt længere.... Og SKRÅLE lidt singstar, men bare ikke med KALAHA for hun vinder altid (hun snyder) ;)

Knus

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

Loggidut

er du sindsyg?

alt det har du lavet mens jeg har sat i marcos millionbil, og småsnorket!

du er for vild Tut...lol...

aj var dine forældre forsinket...det kunne de sgu godt havde smsét dig om...så kunne vi have haft dig i en time ekstra...8D

Anmeld

22. juni 2008

Lise

Stramt program Mette! :-o Nå, men det lyder da som en hyggelig dag...

Jeg er fandme også bare så pisse træt, for da du stod op kl 5:45 lå jeg og lyttede til Kalaha og IVeFferen trække torsk i land!!! Den fik ikke for lidt :P:P:P

Anmeld

22. juni 2008

ivfmarie

jeg er også bare så fuldstændigt smadret og trådt oven i hovedet af en hest... Og nu vil jeg i seng!

Godnat

Anmeld

22. juni 2008

Siber

puha sikke et program!

Jeg må ærligt indrømme at jeg også har været en smule ved siden af mig selv i dag!
Fik lov til at sove længe (søde Andreas) men vågnede alligevel kl. 8.00, og har ellers været på hele dagen. Leget Askepot til den store guldmedalje. Troede ellers jeg skulle være snedig, og give den fuld opmærksomhed, så hun blev træt af mig, men det virkede sku ikke. Det var moar moar moar! Johanna var også moar moar moar.

I eftermiddags fik jeg en mindre "hjerne blødning" fandt på at jeg skulle bare pandekager med Alma, og i guder, jeg blev hurtig træt af at være overskudsmor, men Andreas ville ski ikke overtage!

Resten af dagen har jeg leget leget leget, og manden har lavet mad, og tøserne kom tidligt i seng. Det er børnehavedag i morgen, og Johannas første dag i vs!

Måske man skulle gå tidligt i seng og læse en bog!

Knus Siber

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

hold da kæft tutter!!!

ja jeg var vidst her hjemme kl 15.30, efter at ha afleveret grynt og hentet arthur ved svigermekanikken. og så lagde jeg mig på sofaen kl 16 og vågnede lidt over 18!!! og så hentede jeg grill mad... ad....
og nu sidder jeg her, og gør det for megentlig et par timer hvis jeg kender mig selv ret:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.