41+2 (uge 42)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Low skriver:

Mange tak

Det værste er at man ikke ved hvornår det kan ske synes jeg.

Ja, uvisheden om hvornår der mon sker noget er det værste - det kan jeg godt tilslutte mig. Sådan havde jeg det også første gang, men dér gik jeg heldigvis kun 3 dage over. Nu har jeg termin om 2 dage, og jeg er da godt nok også spændt på at se hvor lang tid jeg går over her. Synes godt nok der er mange der går over tid lige pt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

mortilfreja

Low skriver:

Her er lige et par billeder mere af min mave. Jeg håber snart at jeg får set min dejlige fyr. Jeg har helt opgivet håbet om at jeg går igang af mig selv.. men jeg trøster mig selv med at jeg senest vil blive sat igang på tirsdag .. uhhh jeg glæder mig helt vildt

Hilsen Ditte, 41+2

Prøv med et par skefulde Amerikans Olie.. Ved godt det er en skrøne, men det virkede på min veninde begge gange hun ventede sig.. Og jeg mener, det kan da ik skade

Held og lykke

Kram

Anmeld

25. juni 2010

mortilfreja skriver:

Prøv med et par skefulde Amerikans Olie.. Ved godt det er en skrøne, men det virkede på min veninde begge gange hun ventede sig.. Og jeg mener, det kan da ik skade

Held og lykke

Kram

HVOR kan det købes henne?!!! Og hvad er det for noget???

Anmeld

25. juni 2010

mortilfreja

Mathildesmor skriver:

HVOR kan det købes henne?!!! Og hvad er det for noget???

I Matas kan du købe det.. Jamen det er bare olie som er god for mange ting..

Min veninde tog en spiseske fuld eller to kl 15 om eftermiddagen og hun fødte kl 5.30 næste morgen.. Anden gang gik der to timer mere inden hun fødte

Anmeld

25. juni 2010

mortilfreja skriver:

I Matas kan du købe det.. Jamen det er bare olie som er god for mange ting..

Min veninde tog en spiseske fuld eller to kl 15 om eftermiddagen og hun fødte kl 5.30 næste morgen.. Anden gang gik der to timer mere inden hun fødte

Var hun gået over tid begge gange eller var det inden termin?!

Anmeld

25. juni 2010

Low

mortilfreja skriver:

Held og lykke

Kram

Jeg har prøvet det. Det hjalp ikke desværre . Men jeg købte det ikke i Matas. Jeg købte det over øko over nettet 

Anmeld

25. juni 2010

Liljesilas

Sikke en flot mave du har dig, næsten synd at den snart forsvinder Har du fået tid til at blive sat igang tirsdag? Hvordan fik du den? Jeg skal til jordmoder mandag, og er spændt på om hun bare giver mig en tid der nemlig. Tirsdag er alligevel snart, hvis ikke der sker noget inden. Jeg har også allerede opgivet håbet, føles ihvertfald som om han ikke kommer før.

Anmeld

25. juni 2010

Low

mayapigen skriver:

Sikke en flot mave du har dig, næsten synd at den snart forsvinder Har du fået tid til at blive sat igang tirsdag? Hvordan fik du den? Jeg skal til jordmoder mandag, og er spændt på om hun bare giver mig en tid der nemlig. Tirsdag er alligevel snart, hvis ikke der sker noget inden. Jeg har også allerede opgivet håbet, føles ihvertfald som om han ikke kommer før.

Min JM hun gav mig en tid(idag) hvor jeg skal ind på hospitalet for at blive undersøgt og hvis der ikke er noget galt så giver de mig en tid der ude til at blive sat i gang men hun fortalte at hvis de kunne lave en hindeløsning så ville de prøve det så det håber jeg at de kan i dag og så håber jeg at det virker .

Hilsen Ditte som nu er 41+3 

Anmeld

25. juni 2010

Liljesilas

Low skriver:

Min JM hun gav mig en tid(idag) hvor jeg skal ind på hospitalet for at blive undersøgt og hvis der ikke er noget galt så giver de mig en tid der ude til at blive sat i gang men hun fortalte at hvis de kunne lave en hindeløsning så ville de prøve det så det håber jeg at de kan i dag og så håber jeg at det virker .

Hilsen Ditte som nu er 41+3 

Gav din jordmoder dig en tid på sygehuset samme dag som du havde tid hos hende? Det bliver spændende, for det er sgu træls at gå og vente.. Jeg kan mærke det på humøret nu, synes det føles som en evighed.  

Anmeld

25. juni 2010

Low

mayapigen skriver:

Gav din jordmoder dig en tid på sygehuset samme dag som du havde tid hos hende? Det bliver spændende, for det er sgu træls at gå og vente.. Jeg kan mærke det på humøret nu, synes det føles som en evighed.  

Nej ikke samme dag. Jeg var ved hende i fredags og der gav hun mig en tid til i dag. Der ude vil jeg så blive undersøgt og få en tid til at blive sat igang .

ja, jeg håber også at de kan sætte lidt skub i det i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.