41+2 (uge 42)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.224 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Low

Her er lige et par billeder mere af min mave. Jeg håber snart at jeg får set min dejlige fyr. Jeg har helt opgivet håbet om at jeg går igang af mig selv.. men jeg trøster mig selv med at jeg senest vil blive sat igang på tirsdag .. uhhh jeg glæder mig helt vildt

Hilsen Ditte, 41+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Chalala85

for der snart sker noget

Anmeld

24. juni 2010

Low

Chalala85 skriver:

for der snart sker noget

Mange tak

Anmeld

24. juni 2010

ML

jeg gik i gang 41+ 2 i lørdags, så håber da du kommer i gang af dig selv snart! Held og lykke med det

Anmeld

24. juni 2010

Low

ML skriver:

jeg gik i gang 41+ 2 i lørdags, så håber da du kommer i gang af dig selv snart! Held og lykke med det

Mange tak . Ihh hvor jeg håber der sker noget snart men det føles bare ikke rigtig sådan synes jeg. Jeg har bare plukveer men de bliver ikke til veer desværre. Jeg skal ind for at blive undersøgt imorgen og så vil jeg få en tid til igangsættelse.

Anmeld

24. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Low skriver:

Mange tak . Ihh hvor jeg håber der sker noget snart men det føles bare ikke rigtig sådan synes jeg. Jeg har bare plukveer men de bliver ikke til veer desværre. Jeg skal ind for at blive undersøgt imorgen og så vil jeg få en tid til igangsættelse.

Årh altså hvor jeg snart håber du føder!!

Det må være frygteligt at gå så lang tid over som du har gjort indtil videre... Håber snart at jeres lille prins kommer af sig selv, så du slipper for igangsættelse.

Anmeld

24. juni 2010

Koen.

Wow hvor er din mavse stor og flot rund Sender lige en ve-storm og håber prinsen ikke hygger sig for meget derinde, så han bliver

Anmeld

24. juni 2010

Low

Mathildesmor skriver:

Årh altså hvor jeg snart håber du føder!!

Det må være frygteligt at gå så lang tid over som du har gjort indtil videre... Håber snart at jeres lille prins kommer af sig selv, så du slipper for igangsættelse.

Mange tak

Det værste er at man ikke ved hvornår det kan ske synes jeg.

Anmeld

24. juni 2010

Low

lillespurv19 skriver:

Wow hvor er din mavse stor og flot rund Sender lige en ve-storm og håber prinsen ikke hygger sig for meget derinde, så han bliver

Jeg synes nu ikke selv at min mave er så køn mere men mange tak skal du hvert fald have .

Anmeld

24. juni 2010

Koen.

Low skriver:

Jeg synes nu ikke selv at min mave er så køn mere men mange tak skal du hvert fald have .

Synes den rigtig strutter og lige klar til at poppe, håber du snart går i gang så du kan undvære igangsættelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.