Jeg tror vi gir op . . .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

lotte32

Åh hvor jeg føler med dig det er bare så hårdt gang på gang at få den ski... mens  og det tærer så meget på psyken, jeg måtte selv tage en måneds pause efter andet forsøg, da jeg begyndte at blive bekymret for min egen sindstilstand, følte virkelig jeg var ved at blive gak

Håber det bedste for dig og sender da lige et lille knus

Knus Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Soap

Det er kun noget plet værk som kommer og gyn siger der bestemt stadigt er håb hvor jeg så tænker det er godt nok stadigt håber for jeg gør ikk lige nu , jeg ved jo løbet er kørt og jeg hader den følelse 

Da vi startede var jeg fuld af håb og forventninger og nu føler jeg mig lidt som en indtørret rosin drænet for disse 

Pause ja det er vel en mulighed, men har vi råd til det tænker jeg jo så, fra 1 januar er det jo egen betaling over hele linien her 

Tak for jeres søde ord , det betyder mere end i aner 

Anmeld

26. juni 2010

Agnete

Soap skriver:

Det er kun noget plet værk som kommer og gyn siger der bestemt stadigt er håb hvor jeg så tænker det er godt nok stadigt håber for jeg gør ikk lige nu , jeg ved jo løbet er kørt og jeg hader den følelse 

Da vi startede var jeg fuld af håb og forventninger og nu føler jeg mig lidt som en indtørret rosin drænet for disse 

Pause ja det er vel en mulighed, men har vi råd til det tænker jeg jo så, fra 1 januar er det jo egen betaling over hele linien her 

Tak for jeres søde ord , det betyder mere end i aner 

Søde dig Op med humøret.  Husk at din gyn siger at der bestemt stadig er håb. Så det må du ikke miste. Jeg kan godt forstå, at du synes det er hårdt. Jeg har selv været igennem 3 inseminationsforsøg - uden held. Så kender følelsen af at det nok ikke lykkes  Men som regel er jeg optimistisk mht projekt baby - prøver på at overbevise mig selv om, at der også er en baby til mig

Kh Agnete (der også ind imellem har en down-dag)

Anmeld

26. juni 2010

Muzs

Jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation. Min mand og jeg prøvede i over 3 år uden held og gik så til behandling på Dronninglund sygehus.

Vi kom i behandling i november sidste år, og det var den værste dag da vi kom på sygehuset og fik afvide der ikke var noget. Siden har vi fået to nye forsøg og nu venter vi os til novebmer.

'jeg kan huske hvordan jeg havde det da mine veninder og familie kom i sep og nov sidste år og alle fortalte de ventede sig. Jeg kunne overhovedet ikke glæde mig på deres vegne og synes hele livet var uretfærdigt. Jeg tudede og tudede, jeg var utrøstelig og havde det rigtig dårligt. Men jeg vil så også sige at det er svært at snakke med folk om det som ikke selv har prøvet det. Jeg kunne mærke at de aldrig helt vidste hvad de skulle sige når man var så ked af det. Og så hjælper det at skrive på baby.dk der er altid nogen som er klar med en venlig og støttende kommentar.

Jeg ønsker jer held og lykke med jeres baby projekt.

Anmeld

26. juni 2010

Charlot1

Jeg kan helt klart også følge dig. Det er så hårdt når der ikke er noget, som man håbede.

Inden vi fik Zelina, havde vi prøvet, selv, i 4 1/2 år. (Nu ved jeg ikke hvor længe I har forsøgt?)Og til sidst lykkedes det os, at klare det, uden hjælp alligevel.

for, at der meget snart sker noget hos jer..

Og du får lige en kæmpe krammer herfra.

Anmeld

26. juni 2010

Soap

Charlot1 skriver:

Jeg kan helt klart også følge dig. Det er så hårdt når der ikke er noget, som man håbede.

Inden vi fik Zelina, havde vi prøvet, selv, i 4 1/2 år. (Nu ved jeg ikke hvor længe I har forsøgt?)Og til sidst lykkedes det os, at klare det, uden hjælp alligevel.

for, at der meget snart sker noget hos jer..

Og du får lige en kæmpe krammer herfra.

Vi har forsøgt i 3 år 1 måned og 6 dage 

Anmeld

26. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kære yndlings sæbe. Uh hvor jeg kender den følelse du render rundt med. Det er bare ben hårdt, det her forbistrede barnløshed.

Jeg kan godt forstå at i overvejer at stoppe, men samtidig synes jeg måske i skal prøve med en pause først?

Tror mig, den der egenbetaling bekymrer også mig oven i alt det andet, men en enkelt måned eller to til lige at sunde sig i og slikke lidt sår kan være mere end guld værd.

Vi har holdt lidt pause på den måde, at vi har udsat behandling et par måneder og skruet ned for forsøgene - dog har vi brugt ÆL tests og sexet lidt omkring ÆL, men taget det meget med ro. Nu står vi dog til at skulle igang snart, men et break har været rart, og vi har nu fornyet kræfter.

Overvej det engang. Ved godt det er skræmmende med egenbetaling til januar, men nogle gange må man handle med følelserne og ikke fornuften...

Knus og Kram til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.