Jeg tror vi gir op . . .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Soap

Jeg tror vi gir op, og kaster håndklædet i ringen 

Jeg kan ikke mere, i dag har jeg menses smerter og jeg er bar 100 % på at det kommer inden test dag igen 

Jeg er kørt helt ned og orker ikke flere nederlag

Jeg tror det er på tide at give op og erkende at jeg aldrig kommer til at se 2 streger igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Malonde1985

Kan godt forstå det må være SÅ forfærdelig hårdt at blive ved med at kæmpe og få nederlag på nederlag . Puha føler virkelig med dig - har ik selv måttet kæmpe så derfor har jeg jo lidt svært ved at sætte mig ind i din situation  .

Åh hvis jeg dog bare kunne gøre eller sige noget som kunne hjælpe dig.. Du får i hvert fald et stort KNUS og mange varme tanker herfra

Anmeld

24. juni 2010

CamillaValby

Jeg forstår dig godt og kender den følelse al al for godt.

Hvor længe har i prøvet?

En masse til dig, og en masse tanker. Jeg ved at mange holder en pause for at komme psykisk med igen.

De mennesker der aldrig har været i den situation, ved ikke hvordan det føltes. Men kan blot måske sætte sig i vores sted.

Anmeld

24. juni 2010

lisbethita

Soap skriver:

Jeg kan ikke mere, i dag har jeg menses smerter og jeg er bar 100 % på at det kommer inden test dag igen 

Jeg tror det er på tide at give op og erkende at jeg aldrig kommer til at se 2 streger igen 

Lille ven.... jeg har mest lyst til at give dig en mega krammer!!!! At give op er det SIDSTE man må gøre....!! Enten må I se på alternative løsninger, hvis kræfterne bare ER brugt op .....eller også må du tage dig en pause, så du ikke mister dig selv i det. Men det er sgu så let at sige. Nu ved jeg ikke hvor længe I har været i gang. Min svigerinde og svoger har prøvet i nu 4 år før det lykkedes dem at få tvillinger. De har selv betalt her til sidst - og det var der, at det lykkedes dem. 

Jeg ved ikke om det hjælper at sige, men blot for at give dig et lille puf i den rigtige retning. 

HELD OG LYKKE!!! 

Stor krammer fra Lisbeth

Anmeld

24. juni 2010

vivs123

Det ER hårdt gang på gang at føle sin krop sige til sig at man endnu engang ikke er blevet gravid!!!

Du må ikke give op!!!

Prøv en tid at give dig til at tænke på noget andet. Det kan være svært, men prøv virkelig at give det et forsøg. Det psykiske pres som du lægger på dig selv er urimeligt, og det kan altså også påvirke din krop!

Op med humøret!

Se dig omkring og find alle de positive sider frem ved dit liv!

Jeg har virkelig selv taget mig i tanken om at give op. Men som min kæreste siger, hvis det ikke lykkedes med inseminering, så skal det nok lykkedes med kunstig befrugtning, og hvis det ikke lykkedes så kan man altså adoptere!

Ens liv går ikke i stå bare fordi der ikke lige i øjeblikket er held ved det, hvis man holder håbet højt, så skal det nok ske for os at blive mødre, på den ene eller den anden måde!.

Hvis du har lyst til at snakke mere, så kan du bare skrive.

Håber mine opmuntrende ord har hjulpet bare en smule.

Hilsen Vibeke

Anmeld

24. juni 2010

CamillaSoefelt

Soap skriver:

Kæmpe krammer herfra...

Kan godt forstå det må være hårdt..;(.

Anmeld

24. juni 2010

Soap

Hvor er i søde, tak det varmer virkeligt 

Jeg havde aldrig troet at jeg selv ville komme så langt ned at jeg overvejer at give op

Jeg håber at komme op af det sorte hul her og finder nyt mod men lige nu har jeg simpelthen ikk styrken 

Anmeld

24. juni 2010

AnneP

Soap skriver:

Hvor er i søde, tak det varmer virkeligt 

Jeg havde aldrig troet at jeg selv ville komme så langt ned at jeg overvejer at give op

Jeg håber at komme op af det sorte hul her og finder nyt mod men lige nu har jeg simpelthen ikk styrken 

Hej Søde!

Du får lige et kram fra mig! Ved slet ikke hvad jeg skal skrive,   men håber du kommer frem til den beslutning der er den rigtige for dig! -der er ingen andre der kan tage den for dig! Måske du bare trænger til "sommerferie" for at få ladet baterierne op på ny!

Masser af store varme knus og kram

Anmeld

24. juni 2010

Sissel

Det kan være jeres baby bare ikke er klar til at blive lavet endnu.. Men når det så sker så er det det helt rigtige tidspunkt, og det hele går op i en højere enhed.. Krydser fingre for jer

Anmeld

25. juni 2010

mariamiss6

Årh søde sæbe... Jeg håber du kommer oven på igen, meget snart......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.