39 i feber og hoster grimt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2008

Hyner

*Ville i tage til vagtlægen???
Emma har bare sovet elendigt de sidste par (læs lille uges tid) nætter. Hun er snottet og hoster rigtig grimt...
Jeg havde halsbetændelse i forrige uge og har atter engang lidt ondt i nærringsvejene....
I nat måtte jeg endda give hende lidt panodil for at undgå de hjerteskrig hun kommer ud med. Men det er lidt underligt for hun er faktisk mere eller mindre ok her i dagtimerne, hun er dog lidt mere pyllert og meget mor bebs samt hun er let til græden....
Ha synes I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

Lise

Jeg ville nok vente med vagtlægen til termometeret siger 40. Ring til jeres egen læge i morgen...

Og så ellers varmt tøj, måske lidt kamillete, hvis du kan få det i hende, og så masser af kys og kærlighed (L)

Anmeld

22. juni 2008

linemus

Enig med Lise. Bortset fra, hvis hun har høj feber, skal du klæde hende af, så hun ikke får det for varmt. Læg evt. et dynebetræk over hende, for hun må jo heller ikke blive kold... den er lidt tricky :)

God bedring med pjevsen.

Knus Line

Anmeld

22. juni 2008

Lise

linemus skriver:

Enig med Lise. Bortset fra, hvis hun har høj feber, skal du klæde hende af, så hun ikke får det for varmt.

Selvfølgelig... :$

Tror jeg tænkte mht hosten - at holde hende varm ved brystet... men nej, klæd hende af, og så put hende evt. med en dyne..

Anmeld

22. juni 2008

Hyner

oki jeg venter og ser til i morgen... Og så krydser jeg alt for at hun er i bedring..

Anmeld

22. juni 2008

linemus

PS. Du skal selvfølgelig også se på hendes almen tilstand (hedder det ikke det...). Altså om hun vil drikke, om du kan få kontakt med hende osv. Hvis hun bliver slap og sløv og du ikke kan få kontakt, så skal du i hvert fald ringe med det samme, ligemeget hvad temp. er.

Var til vagtlæge med Nanna engang, hvor hun havde 40,3. Han sagde, at det er forskelligt, hvor høj feber de får, og at det ikke altid indikerer, hvor sygt barnet er.

Anmeld

22. juni 2008

Hyner

Ja selvfølgelig line...
Hun har jo intil videre været nogenlunde normal....
Men du ved tårer i øjene, let til gråd, mor bebs og intetspisende...
Men hun drikker lystigt og kan da sagtes finde et par smil frem samt at lave pruttelyde så helt slemt kan det da ikke være.
Men mange tak for hjælpen, synes sgi jeg kommer i tvivl hver gang hun bliver lidt syg..

Anmeld

22. juni 2008

Loggidut

Hyner skriver:

*Ville i tage til vagtlægen???
Emma har bare sovet elendigt de sidste par (læs lille uges tid) nætter. Hun er snottet og hoster rigtig grimt...
Jeg havde halsbetændelse i forrige uge og har atter engang lidt ondt i nærringsvejene....
I nat måtte jeg endda give hende lidt panodil for at undgå de hjerteskrig hun kommer ud med. Men det er lidt underligt for hun er faktisk mere eller mindre ok her i dagtimerne, hun er dog lidt mere pyllert og meget mor bebs samt hun er let til græden....
Ha synes I??

tror du ikke det kan være ørene...hvis du siger hun er ok i dagtimerne...det kan jo være det gør mere ondt når man kommer ned at ligge...hmmm...men jeg ville vente til den steg til 40 grader...og gør den ikke det, så ville jeg ringe til lægen i morgen!

rigtig god bedring med hende søde!
det er bare så træls når de skal døje på den måde

Anmeld

22. juni 2008

linemus

Hyner skriver:

Ja selvfølgelig line...
Hun har jo intil videre været nogenlunde normal....
Men du ved tårer i øjene, let til gråd, mor bebs og intetspisende...
Men hun drikker lystigt og kan da sagtes finde et par smil frem samt at lave pruttelyde så helt slemt kan det da ikke være.
Men mange tak for hjælpen, synes sgi jeg kommer i tvivl hver gang hun bliver lidt syg..

Åh, det gør jeg også hver gang. Og stadigvæk med den store. Synes det er så væmmeligt, når de er syge, og især når de er så små, at de ikke kan fortælle, om der er noget galt.

Hun lyder godt nok stakkels. Lille pus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.