Så det lige i genudsendelse af Go' morgen Danmark.. Puuhaaa... alene hendes måde at takle det hele, ødelægger lidt for hende..
Ikke at jeg vil være ond og dømmende, mener mere at det ikke skader at være lidt ydmyg og at sige at hun altid har villet være kednt, fordi hun så kan feste hele tiden og alle fotografere hende.. ? Får mig til at tænke at hun end ikke ved hvad hun går ind til.
Ang. hendes sang i programmet.. det er tydeligt at der er playback, men mens hun svanser rundt bliver hun mere og mere selvsikker, og skråler til sidst så højt at man kan høre hendes rene stemme, og den er altså ikke noget at råbe hurra for 
Sidder og får lidt medlidenhed med hende, for hun folk rundt omrking hende har jo tydeligvis sagt hun er god, og så er det da synd hun står der på landsdækkende tv og ikke kan..
Men må indrømme at jeg ikke interessere mig synderligt for det, eller gider hidse mig op over det.
Måske der er en sanglære der kan hjælpe hende lidt, og ellers må hun jo prøve som skuespiller som også er en drøm, idet man også bliver berømt af det..
Vil dog lige tilføje at sangen lyder lidt som mange af andre der kører lige pt. og den da ikke er så jeg skruer om, men bare venter på næste sang. Dem i pladestudiet har gjort et pænt arbejde, når man nu har hørt lidt af hendes rene sang og hun kan da lave lidt vibration, hvilket jo altid er noget..
Anmeld