Amalie's nye single!! HOT el. NOT!? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

JulieE

NOT!!! Helt bestemt... Slet ikke min stil og synes bare hun er irrriterende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg hørte den på Youtube tidligere på ugen, og jeg må faktisk tilstå, at jeg synes den er ganske udemærket

Da jeg læste på text tv at hun havde lavet en sang, tænkte jeg i samme stund: "Ja, ja, hvad den pige ikke gør for at blive endnu mere kendt. Det lyder sikkert ikke godt". Men den fordom fik jeg da lige lagt på hylden, da jeg hørte sangen. Hun KAN jo rent faktisk godt synge

.....Heldigvis for det; hun var jo ikke ligefrem særlig heldig i sin måde at fremstå på i Paradise, hvor hun virker til at have en IQ = 0.

Anmeld

24. juni 2010

NoName

Av mine ører - helt bestemt en NO GO

Anmeld

24. juni 2010

Mathildesmor skriver:

Jeg hørte den på Youtube tidligere på ugen, og jeg må faktisk tilstå, at jeg synes den er ganske udemærket

Da jeg læste på text tv at hun havde lavet en sang, tænkte jeg i samme stund: "Ja, ja, hvad den pige ikke gør for at blive endnu mere kendt. Det lyder sikkert ikke godt". Men den fordom fik jeg da lige lagt på hylden, da jeg hørte sangen. Hun KAN jo rent faktisk godt synge

.....Heldigvis for det; hun var jo ikke ligefrem særlig heldig i sin måde at fremstå på i Paradise, hvor hun virker til at have en IQ = 0.

Hehe.. Det var lige præcist mine tanker!!  Det lød ik så godt i Godmorgen DK, men hun var vist også temmelig nervøs.. Når hun  sang i PH, synes jeg sq hun havde en meget pæn stemme..

Stine og Lisa.

Anmeld

24. juni 2010

Balderson

Er sikker på, at Amalie er en sød og rar pige  og der skal nok vær en masse unge som bliver vilde med den sang i løbet af sommeren....

Men for mit vedkommende, så synes jeg bare Amalie skal stoppe med at tale, så vil verden være et bedre sted

Og sådan havde jeg det så  imens jeg hørete hende synge....

Så har selvfølgelig stemt NOT

Anmeld

24. juni 2010

Mary

Jeg tænker bare Medina-wannabe! Hendes stemme er i mine ører ikke noget særligt, men lyder da okay  ...måske hun bare skulle indsynge børnesange. Jeg kan simpelthen ikke snuppe den pige 

Anmeld

24. juni 2010

NoName

Pia. skriver:

Jeg har ikke hørt den - prøvede at søge på den og fandt det her...

GRINER......

Se lige....

http://www.youtube.com/watch?v=iyll4pRZz_o

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH

Nu har jeg ikke set paradise, men hvis det var sådan hun talte så er jeg da gået glip at nogen grinere....

og by the way - Live fra Bremen, er det bedste tv program EVER super humor.

NoName, der elsker en lille morgen griner

Anmeld

24. juni 2010

Pia.

noname skriver:

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH

Nu har jeg ikke set paradise, men hvis det var sådan hun talte så er jeg da gået glip at nogen grinere....

og by the way - Live fra Bremen, er det bedste tv program EVER super humor.

NoName, der elsker en lille morgen griner

Griner - jeg har heller ikke set PH - så jeg søgte bare på Amalie da jeg skulle finde hendes sang, men fandt det her i stedet for.. Havde godt nok hørt hun havde sagt mange dumme ting igennem tiden, men at hun var SÅ DUM anede jeg ikke

Anmeld

24. juni 2010

CS

Synes simpelthen Amalie er en inspirerende og det er så godt at høre - at hun er lige glad med hvad andre tænker om hendes. Hun har et mål der hedder at blive kendt, det har hun opnået - hun vil være sanger, hun har lavet sin første single og nu vil hun være skuespiller. Kan ikke andet end at tage hatten af for hende - for at følge sine drømme!!

Er dog ikke lige min kop the hendes single - men beundringsværdig er hun!!

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Tilmeldt skriver:

Sidder lige og ser God morgenDK og hører Amalie's nye single!  Hvad synes I om den??  Efter jeg har hørt den et par gange, synes jeg faktisk ik den er så tosset!!  Men sikke en debat hun kan skabe rundt omkring på nettet! Tænk at man gider hidse sig over det!

Stine og Lisa.

både Paradise og Amalie er SÅ NOTTTTT!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.