Uge 35(34+5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Risen

Du har simpelthen sådan en lækker mave.. Ved godt jeg siger det hele tiden, men den er bare så flot og stor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

CamillaT89

Lou87 skriver:

Hehe ja - manden skal jo også li ha en pause fra vores brok engang imellem.. griner.. så det rart man li kan lufte ud herinde

Oki, super.. tak for svar. Det mere fordi (nu er min lavet i butik) at jeg kan mærke det af og til strækker lidt i aret oppe over navlen, så frygtede lidt om det så ville lave strækmærke eller lign.

Altså du kan se på mine tidligere billeder, hvordan mit har forandret sig. Der er nemlig begyndt at komme strækmærker rundt om, men jeg kender ikke andre, hvor det har udviklet sig på den måde Så jeg tror da og håber for dig, at du slipper for det  

Ja, og nu har jeg ikke nogen mand at dele med, så her får alle det at vide i stedet haha. Det må være træls at høre på for folk, som ikke lige kan sætte sig i ens sted

Anmeld

24. juni 2010

CamillaT89

Risen skriver:

Du har simpelthen sådan en lækker mave.. Ved godt jeg siger det hele tiden, men den er bare så flot og stor 

Hvor er du sød - Tak!! Din mave er også flot, søde. Jeg glæder mig til at se din lille prinsesse snart 

Anmeld

24. juni 2010

Lou87

ct skriver:

Altså du kan se på mine tidligere billeder, hvordan mit har forandret sig. Der er nemlig begyndt at komme strækmærker rundt om, men jeg kender ikke andre, hvor det har udviklet sig på den måde Så jeg tror da og håber for dig, at du slipper for det  

Ja, og nu har jeg ikke nogen mand at dele med, så her får alle det at vide i stedet haha. Det må være træls at høre på for folk, som ikke lige kan sætte sig i ens sted

Lurede li... og ja hvis det også er fra 4 huller, så er det nok derfor.. Nej jeg håber det skam heller ikk!

Hehe nå oki - og ja tror det klart er bedst her, hvor man alle er det samme igennem... mange forstår sku ikk liii hvad det er man går igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.