Uge 35(34+5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.731 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

CamillaT89

Åh, jeg gider snart ikke mere nu. Det er SÅ hårdt bare at gå i to minutter. Pruster og stønner nærmest af bare at sidde foran computeren. For ikke at nævne al den væske og smerter i bækken, lænd og ryg! PLUS smerten, når strækmærkerne er ved at springe frem! Det er godt, der ikke er såå lang tid til endnu. Ellers prøver jeg da på, at holde den optimistiske sindsstemning, så godt som det nu engang kan lade sig gøre Brok, brok, brok - Men det skal man vel også ha' lov til

Håber I har haft en god Skt. Hans aften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

FruEllingsen

Hvor har du altså en flot og stor mave.

Anmeld

24. juni 2010

Anne85

Sikke en flot STOR mave  kan godt forstå du synes det begynder at blive lidt tungt

Anmeld

24. juni 2010

CamillaSoefelt

ct skriver:

Åh, jeg gider snart ikke mere nu. Det er SÅ hårdt bare at gå i to minutter. Pruster og stønner nærmest af bare at sidde foran computeren. For ikke at nævne al den væske og smerter i bækken, lænd og ryg! PLUS smerten, når strækmærkerne er ved at springe frem! Det er godt, der ikke er såå lang tid til endnu. Ellers prøver jeg da på, at holde den optimistiske sindsstemning, så godt som det nu engang kan lade sig gøre Brok, brok, brok - Men det skal man vel også ha' lov til

Håber I har haft en god Skt. Hans aften

Hvor er du bare fin altså..

Anmeld

24. juni 2010

CamillaT89

Tusind tak, piger

Anmeld

24. juni 2010

Faith

Den ser godt nok osse ud til at den er på vej til at sprænges den mave. Men hvor er den flot. Jeg undrer mig sommetider over at maven kan blive ved med at vokse, for så stram som den føles, så burde der virkelig ikke være plads til et gram mere derinde. Kvindekroppen er en forunderlig ting.

Mia (33+0)

Anmeld

24. juni 2010

Lou87

Hihi ja bare ud med det , til alle os som forstår det  
Fiiin mave , men blir altså li nødt til og spørge , håber det ok

Det mærke ved navlen - er det fra en navlepiercing der er strukket sig eller blot strækmærker ?? Spørg pga jeg selv har haft pillet min ud og frygter lidt om dette kan ske..

Anmeld

24. juni 2010

CamillaT89

smillaluna skriver:

Den ser godt nok osse ud til at den er på vej til at sprænges den mave. Men hvor er den flot. Jeg undrer mig sommetider over at maven kan blive ved med at vokse, for så stram som den føles, så burde der virkelig ikke være plads til et gram mere derinde. Kvindekroppen er en forunderlig ting.

Mia (33+0)

Det føles bestemt også sådan, skal jeg hilse og sige

ja, det er fascinerende, hvad kroppen kan klare at blive udsat for. Også bare helt generelt, synes jeg. Men heldigvis for det da, kan man sige

Anmeld

24. juni 2010

CamillaT89

Lou87 skriver:

Hihi ja bare ud med det , til alle os som forstår det  
Fiiin mave , men blir altså li nødt til og spørge , håber det ok

Det mærke ved navlen - er det fra en navlepiercing der er strukket sig eller blot strækmærker ?? Spørg pga jeg selv har haft pillet min ud og frygter lidt om dette kan ske..

Ja, det er dejligt, at nogen som jer, gider lytte Hih.

Det er fra navlepiercing. Jeg har selv lavet det en masse gange, så jeg tror ikke, du skal være bekymret. Jeg kender i hvert fald et par stykker med piercing, hvor det slet ikke har forandret sig overhovedet

Anmeld

24. juni 2010

Lou87

ct skriver:

Ja, det er dejligt, at nogen som jer, gider lytte Hih.

Det er fra navlepiercing. Jeg har selv lavet det en masse gange, så jeg tror ikke, du skal være bekymret. Jeg kender i hvert fald et par stykker med piercing, hvor det slet ikke har forandret sig overhovedet

Hehe ja - manden skal jo også li ha en pause fra vores brok engang imellem.. griner.. så det rart man li kan lufte ud herinde

Oki, super.. tak for svar. Det mere fordi (nu er min lavet i butik) at jeg kan mærke det af og til strækker lidt i aret oppe over navlen, så frygtede lidt om det så ville lave strækmærke eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.