Hejsa.
Nu er det en uge siden jeg fødte, og jeg syntes det bliver sværre og sværre hele tiden. Jeg syntes jeg græder hele tiden. Det er ikke den berygtede tude dag for den er jeg ovre. Det kunne jeg mærke i hele kroppen. Jeg ved ikke helt hvad det er der gør det svært, men jeg syntes bare det hele er svært.
I dag skulle vi ha været ude hos mine svigerforældre, men jeg bakkede ud i sidste øjeblik, for jge har virkelig ikke lyst til at forlade min lejlighed. Manden fik mig ud på en gå tur for et par dage siden. Det var en forfærdelig oplevelse. Og så begydte det at gøre ond!
På hospitalet fik jeg ikke nogen vejledning i amning, så nu har jeg fået kæmpe sår og det gør bare så ondt. Jeg har fået et par ammebrikker. De gør det nemmere, men det gør stadig ondt. Jeg glæder mig til sårene er væk igen.
Sundhedsplejersken var her i dag. Han ser fin ud og har taget på i vægt. Så han har det godt. Men jeg er stadig bange hele tiden og på nippet til at græde. Jeg kan ikke forklare hvad det er jeg er ked af. Det hele er bare så overvældende og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det.
Hjælp....
Hilsen Julie
Anmeld