Så skete det desværre for os :( meeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

piadas

Puha, du fik godt nok tårerne frem i mine øjenkroge

Det var da en forfærdelig oplevelse - jeg føler virkelig med dig.

Jeg ved heller ikke rigtig, hvad jeg skal skrive ud over at jeg tænker det samme som Low. Jeg har også en ide, om at man som regel kun aborterer, hvis der er noget galt med babyen, men det er jo selvfølgelig en ringe trøst, for man vil jo nok altid tænke, om der nu også var noget galt med barnet, eller om årsagen skal findes andetsteds.

Jeg alt, hvad jeg kan krydse og håber virkelig for jer, at babyen hænger ved.

Stort knus fra Pia 8+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

PeruBaby

Jeg sidder og tud-brøler bare af at læse din beretning, så jeg kan slet ikke forestille mig hvordan du må have haft det! Fuck, hvor er det en vild oplevelse!!

Ønsker dig og din familie alt det bedste fremover. Kan se at vi er ca. lige langt henne, så det bliver spændende at følge dig

Hilsen Chris

Anmeld

23. juni 2010

Mka

Uhh sidder her og halv tuder , sikke en vild historie. Det må have været en forfærdelig dag du var igennem.

men fantastisk at du stadig har en blomst i maven.

Stor krammer til dig

Anmeld

23. juni 2010

mettenoah

Tusind tusind tak for de mange indlæg....
hvor det varmer...

Det hjælper virkelig at få skrevet oplevelsen ned... og til og med at få så mange klem og fingre.

Vores skæbnebarn må og skal holde godt fast

Anmeld

23. juni 2010

MariaJ

Nej, hvor en grusom men samtidig fantastisk historie. Tillykke med det lille liv, der stadig er derinde og knus og kram og medfølelse for den der ikke er der mere. Håber resten af graviditeten forløber kedeligt normalt.

Maria

Anmeld

23. juni 2010

Fyn

Gyyyyysss - sikken en oplevelse! Og fantastisk du kunne skrive den ned. Pyyy - føler med dig.

Vil fortælle dig at min mor, da hun ventede mig og der ikke fandtes ultralyd til de gravide - fik en meget, meget voldsom blødning. De var sikker på at de havde mistet mig...Men min mor holdt fast på at hun ikke ville have en udskrabning og ville se tiden an.

Og her er jeg så. Det var højst sandsynligt en tvilling som min mor mistede og det var også omkring uge 8 det skete.

Så tillykke med graviditeten. Ved der kommer noget FANTASTISK ud af det!!! Det MÅ jeg jo sige...

C.

Anmeld

23. juni 2010

Lone Jakobsen

jamen jeg er helt målløs. sikke da en barsk omgang, og samtidig et helt fantastisk mirakel.

i må være midt i en helt masse følelser af sorg over tabet, og glæde over den tilbageværende baby.

jeg ønsker jer alt godt, og håber virkelig at det kommer til at gå glat fra nu af.

Anmeld

23. juni 2010

Barbamama

Hold da op det lyder da helt vildt!!!! Men hvor er det dejligt at der er en lille bebs der holder godt fast inde i dig! Uha! Jeg havde også to inde i mig til at starte med men den ene nåede ikke at blive til noget rigtigt. Vi så hjerteblink på den men 14 dage efter var den forsvundet. Hvor er det dog fantastisk at du stadig er gravid, men sikke da en omgang.... Håber snart du er ovenpå igen

Anmeld

23. juni 2010

Mettemus

H O L D   D A   O P !

Det var da en voldsom omgang - man blir jo helt revet med og udmattet bare af at læse! Sender dig et kæmpe stort kram for den lille spunk i har mistet, men hvor er det dog alligevel fantastisk at der stadig er en lille en tilbage. Tillykke med det. Held og lykke med de næste 4 uger, jeg håber dette er det eneste indlæg af sin slags fra dig (ja fra os allesammen for så vidt)

og  men også

Anmeld

23. juni 2010

MM1987

Hold da op, sikke en omgang du har været igennem.

Der er da sket lidt af hver, helikopter og ambulance.

Det er noget af en rutchebanetur tur du har været igennem, og jeg kan helt sikkert godt forstå den meget ambivalente følelse. 

Jeg er sikker på den lille baby du har maven nok skal klare den, og du vil glæde dig over denne, så snart det hele har lagt sig lidt. Men du vil nok altid have i tankerne at der var 2. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.