Fra bryst til flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Mette Nexø

Line&Liam skriver:

Fra Pigeon, er det så wideneck flasker med peristaltisk sut?

Nu ved jeg ikke hvor gammel hun er?

Men hvis det er Pigoens store flasker du har købt, sidder der en Y sut på, og de er alt for store indtil barnet er minimum 3 mdr.

De små flasker derimod har S sutter, og de kan godt være liiidt for små til en grovæder, så der kan man købe en M sut

Hun er 5½ mdr og har prøvet både med s og m sut, men nu har jeg været ude og købe nye flasker NUK så prøver vi dem :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

L-Mortil3

Mette Nexø skriver:

Vi har været på grød i 1 mdr nu, men det er også kun nogengange hun ikke vil have flaske det er lidt i perioder og forstå ikke at hun den ene dag gerne vil men næste dag ikke, hun er en bestemt dame

Nååå på den måde Efter Liam begyndte på grød ville han heller ikke altid have flaske Har du prøvet med en kop?

Anmeld

24. juni 2010

Mette Nexø

Line&Liam skriver:

Nååå på den måde Efter Liam begyndte på grød ville han heller ikke altid have flaske Har du prøvet med en kop?

Ja det gider hun heller ikke rigtig, hun tygger mere i den end hun drikker

Anmeld

26. juni 2010

mor-til-vanessa

Mette Nexø skriver:

Vi har været på grød i 1 mdr nu, men det er også kun nogengange hun ikke vil have flaske det er lidt i perioder og forstå ikke at hun den ene dag gerne vil men næste dag ikke, hun er en bestemt dame

hæhæ ja selvom de kun er små så ved de hvad de vil

Anmeld

26. juni 2010

Halbschön

Mette Nexø skriver:

Jeg har prøvet advent, tommee tippee, pigeon og Peter plys sutter fra Babysam, har snart købt mig fattig i sutteflasker

Min søn ville/vil kun ha sutterne fra MAM... Så måske det var værd at prøve.. Men igen.. Nogle børn har bare svært ved at tage flasken

Anmeld

26. juni 2010

Mette Nexø

Renée88 skriver:

Min søn ville/vil kun ha sutterne fra MAM... Så måske det var værd at prøve.. Men igen.. Nogle børn har bare svært ved at tage flasken

Det kan være jeg skal prøve dem

Anmeld

26. juni 2010

Halbschön

Mette Nexø skriver:

Det kan være jeg skal prøve dem

Det er i hvert fald de eneste vi kunne få ham til at tage da han skulle fra bryst til flaske, da jeg skulle starte på arb. igen efter 4mdr... Nu har han prøvet lidt andre, og det går også fint, men de bedste er MAM-sutterne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.