Stopper det aldrig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Det er sgu fair nok hvis du mister modet ind i mellem. Synes også det er en masse i får smidt i hovedet. Kunne godt onde jer at det var nemmere.

Jeg håber ikke du også har det. Og jeg håber at det ikke bliver alt for hårdt at fortælle Hallur det.

Jeg  prøver at tænke samtale igennem flere gange, så jeg er forberedt. Men skyder det fra mig, da "der jo er lang tid til han kommer hjem".. Men altså, max 1½ time, og om 2 timer skal vi ud af døren igen..... Det er fandme svært... Hvor må han bare føle sig skyldig, og som den "dårlige/syge".... Men det føler jeg overhovedet ikke. Vi er fælles om det, og det er et fælles "projekt"... Det ér bare faktum, at det desværre er ham der fejler det hele... Stakkels mand, som jeg elsker så højt... ØV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

otlitrom

Ville gerne sende hver af Jer et svar, men overkommer det ikke lige!

Er meget taknemmelig for støtten og for krammerne i har sendt. De varmer, selv i denne sommerhede!

Tusind tak piger. Jeg havde ikke haft hovedet så højt uden Jer!

Anmeld

23. juni 2010

businesstigger

kitty skriver:

Jeg  prøver at tænke samtale igennem flere gange, så jeg er forberedt. Men skyder det fra mig, da "der jo er lang tid til han kommer hjem".. Men altså, max 1½ time, og om 2 timer skal vi ud af døren igen..... Det er fandme svært... Hvor må han bare føle sig skyldig, og som den "dårlige/syge".... Men det føler jeg overhovedet ikke. Vi er fælles om det, og det er et fælles "projekt"... Det ér bare faktum, at det desværre er ham der fejler det hele... Stakkels mand, som jeg elsker så højt... ØV!

Ja jeg tror ikke man kan lade være med at bebrejde sig selv hvis man er den "det er galt med". Det kan jeg da huske fra da jeg troede at jeg slet ikke havde ÆL. Det gjorde da ondt. At noget der skulle være nemt og smukt som at få børn at det kunne jeg ikke. Tror som mand er det ikke et mindre slag i stoltheden ikke at kunne reproducere sig selv.

men vi må håbe at du ikke har det så I hurtigere kan komme videre og ikke skal have den ekstra bekymring om et sygt barn ind over.

Anmeld

23. juni 2010

ønskebørn74

kitty skriver:

Har netop fået et opkald fra fertilitetslægen. Kæresten har ud over nedsat sædkvalitet også bærer-genet for Cystisk fibrose! Det har ca 3% af de mænd der har nedsat sædkvalitet. Så nu skal jeg ud og have taget en prøve, og er jeg også bærer, så er der 25% chance for, at vi får en barn med sygdommen.

Det betyder lige nu, at vi skal vente yderlige 6 uger på prøvesvaret og at vi derfor nok først kommer igang til oktober med behandlingen, grundet sommerferie og at jeg skal på hormonkur....

Stopper det aldrig??!! Skal vi bare ha et spark i ansigtet hver gang vi finder modet igen??? Kæft jeg synes det er surt.

Og så har lægen kun ringet til mig, så det er mig der skal fortælle kæresten det, når han kommer hjem, plus "skat jeg skal lige bruge bilen i morgen,, så du må sidde i bussen i mega lang tid, til og fra arbejde"....

Nu græder jeg altså lidt

Ej søde, sikke en omgang!!! Håber alt hvad jeg kan at alt er normalt hos dig!!!!!

Kæmpe krammer Lene

Anmeld

25. juni 2010

Kløver

kitty skriver:

Har netop fået et opkald fra fertilitetslægen. Kæresten har ud over nedsat sædkvalitet også bærer-genet for Cystisk fibrose! Det har ca 3% af de mænd der har nedsat sædkvalitet. Så nu skal jeg ud og have taget en prøve, og er jeg også bærer, så er der 25% chance for, at vi får en barn med sygdommen.

Det betyder lige nu, at vi skal vente yderlige 6 uger på prøvesvaret og at vi derfor nok først kommer igang til oktober med behandlingen, grundet sommerferie og at jeg skal på hormonkur....

Stopper det aldrig??!! Skal vi bare ha et spark i ansigtet hver gang vi finder modet igen??? Kæft jeg synes det er surt.

Og så har lægen kun ringet til mig, så det er mig der skal fortælle kæresten det, når han kommer hjem, plus "skat jeg skal lige bruge bilen i morgen,, så du må sidde i bussen i mega lang tid, til og fra arbejde"....

Nu græder jeg altså lidt

ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end jeg kender følelsen

Stort herfra

Anmeld

25. juni 2010

Sakris

Hvor er det bare træls! Du får et knus herfra

Kan godt forstå du helt mister modet! Held og lykke til at du ikke har det

Anmeld

25. juni 2010

VNB

Hej søde! Først et KÆMPE afsted til dig!

Kan godt forstå du blev slået helt ud over den opringning... det er godt nok utroligt HVER ENESTE gang i samler jer selv og igen har nyt frisk mod får i en eller anden melding...

Men jeg VED at i er stærke sammen og nok skal klare jer igennem det her sammen!  Nu må i vente og se hvad dine prøver siger. der er sikkert fine! og hvis det utænkelige skulle ske og du også er bærer af genet er det stadig 75 % for at barnet IKKE får det! Ved godt det kan være svært at se sådan på det lige nu, men synes det er med at blive ved med at se på det positive... trods alt...

Hvordan står det til nu her et par dage efter nyheden?

tænker på jer...

knus Vinni.

Anmeld

25. juni 2010

Kruse90

årh nej skat.
hvor er det uretfærdigt! Det er vildt synd for jer,
Forstår godt du er ked af det. Stopper det aldrig for jer, og så der kommer lidt medlemt. Det trænger i virkelig til!

Kæmpe  til jer smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.