Stopper det aldrig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

otlitrom

Har netop fået et opkald fra fertilitetslægen. Kæresten har ud over nedsat sædkvalitet også bærer-genet for Cystisk fibrose! Det har ca 3% af de mænd der har nedsat sædkvalitet. Så nu skal jeg ud og have taget en prøve, og er jeg også bærer, så er der 25% chance for, at vi får en barn med sygdommen.

Det betyder lige nu, at vi skal vente yderlige 6 uger på prøvesvaret og at vi derfor nok først kommer igang til oktober med behandlingen, grundet sommerferie og at jeg skal på hormonkur....

Stopper det aldrig??!! Skal vi bare ha et spark i ansigtet hver gang vi finder modet igen??? Kæft jeg synes det er surt.

Og så har lægen kun ringet til mig, så det er mig der skal fortælle kæresten det, når han kommer hjem, plus "skat jeg skal lige bruge bilen i morgen,, så du må sidde i bussen i mega lang tid, til og fra arbejde"....

Nu græder jeg altså lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Har netop fået et opkald fra fertilitetslægen. Kæresten har ud over nedsat sædkvalitet også bærer-genet for Cystisk fibrose! Det har ca 3% af de mænd der har nedsat sædkvalitet. Så nu skal jeg ud og have taget en prøve, og er jeg også bærer, så er der 25% chance for, at vi får en barn med sygdommen.

Det betyder lige nu, at vi skal vente yderlige 6 uger på prøvesvaret og at vi derfor nok først kommer igang til oktober med behandlingen, grundet sommerferie og at jeg skal på hormonkur....

Stopper det aldrig??!! Skal vi bare ha et spark i ansigtet hver gang vi finder modet igen??? Kæft jeg synes det er surt.

Og så har lægen kun ringet til mig, så det er mig der skal fortælle kæresten det, når han kommer hjem, plus "skat jeg skal lige bruge bilen i morgen,, så du må sidde i bussen i mega lang tid, til og fra arbejde"....

Nu græder jeg altså lidt

Ej søde altså, kan virkelig godt forstå at du bliver ked af det. I har ventet længe nok, og været så rigeligt igennem .

Jeg synes vi skal satse på, at du ikke bærer genet, og at i kan komme igang så snart svaret foreligger.

Kan virkelig godt forstå at du synes du bare får et spark i ansigtet hele tiden. Bliver sgu også helt ked af det på jeres vegne.

Kæmpe krammer med ønsket om det bedste herfra.

Anmeld

23. juni 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Ej søde altså, kan virkelig godt forstå at du bliver ked af det. I har ventet længe nok, og været så rigeligt igennem .

Jeg synes vi skal satse på, at du ikke bærer genet, og at i kan komme igang så snart svaret foreligger.

Kan virkelig godt forstå at du synes du bare får et spark i ansigtet hele tiden. Bliver sgu også helt ked af det på jeres vegne.

Kæmpe krammer med ønsket om det bedste herfra.

Føler virkelig vi er gået fra at tro vi godt kunne selv, fordi hans første dvar på sædprøven var "super fint", til nu, hvor jeg må tage mig selv i at tænke "er det farligt at få børn sammen med ham?" altså på den måde, at vores børn bliver syge... Det er ikke fedt...

Der er i forvejen risiko for at give den dårlige sædkvalitet videre i arven til drengebørn ved ICSI. Nu kan de så lige få en gang cystisk fibrose med oven i hatten.... Røvbanan altså!

Anmeld

23. juni 2010

Sofia

Det er jeg ked af at høre Kitty - føler virkelig med Jer!

Anmeld

23. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Har desværre nok ikke så meget skrive eller sige.. Ville bare lige fortælle dig, at jeg har læst tråden, og så vil jeg sende dig et par af disse

Anja

Anmeld

23. juni 2010

Miss.Sunshine

Ja ditto. Har heller ikke alverdens kloge ord. "hæng i" "op med humøret" "det sker når det skal ske" hænger dig sikkert lang ud af halsen!

Vil også bare sige jeg har læst tråden,syntes det er pisse synd for dig/jer og forstår dig hvis du syntes verden er noget fucking pis lorte skod røvbanana snot!

Knus Herfra

Anmeld

23. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Føler virkelig vi er gået fra at tro vi godt kunne selv, fordi hans første dvar på sædprøven var "super fint", til nu, hvor jeg må tage mig selv i at tænke "er det farligt at få børn sammen med ham?" altså på den måde, at vores børn bliver syge... Det er ikke fedt...

Der er i forvejen risiko for at give den dårlige sædkvalitet videre i arven til drengebørn ved ICSI. Nu kan de så lige få en gang cystisk fibrose med oven i hatten.... Røvbanan altså!

Jeg kan sagtens forstå at du bekymrer dig om det, helt bestemt.det er også helt naturligt, og selvf. er du bekymret for om i giver noget videre til jeres kommende børn. Vidste faktisk ik man kunne videregive dårlig sædkvalitet v. ICSI. Troede ikke man sådan kunne arve det, men måske er det metoden som kan være lidt hård ved drengebørn?

Skal du vente  6 uger på at få et svar på, om du også er disponeret for det?? Suk... Synes godt nok det er lige lovlig lang tid du skal gå i uvidenhed.

Håber så inderligt, at du ikke er disponeret for det, og at i kan komme igang hurtigt efter prøvesvar.

Du får lige en bunke krammer herfra, det er ikke meget men håber det hjælper lidt. Fuck hvor jeg føler med jer. De varmeste tanker herfra søde.

Anmeld

23. juni 2010

Soap

Jeg har ingen kloge ord eller noget men hold kæft hvor er det uretfærdig og uligeligt fordelt 

Anmeld

23. juni 2010

businesstigger

Det er sgu fair nok hvis du mister modet ind i mellem. Synes også det er en masse i får smidt i hovedet. Kunne godt onde jer at det var nemmere.

Jeg håber ikke du også har det. Og jeg håber at det ikke bliver alt for hårdt at fortælle Hallur det.

Anmeld

23. juni 2010

Mathilde

For fanden hvor er det synd for jer jeg har ingen idé om hvor hårdt det er, men er slet ikke i tvivl om, at det er sindssygt svært at stå i jeres situation!

Stort fra Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.