Hvordan gik det mon egentlig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juni 2008

Tynen

Tænker I nogengange over nogle af de gamle ano indlæg der har været i tidens løb?

Her den anden dag kom jeg i tanke om et jeg faktisk godt ville have hørt afslutningen på.

Det var en der skrev på NB for mange, mange mdr. siden.
Hun skrev at hendes kæreste "brugte" barnet imod hende.
Hvis hun ikke ville følge med, tog faderen barnet fra hende mens hun ammede og sagde: Så må mor jo komme med, eller noget der omkring.

Har tænkt på hende et par gange i tidens løb og håber virkelig at det hele løste sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2008

Hyner

Det kan jeg godt huske nu du siger det....
Ja den kunne jeg også rigtig godt tænke mig at få fulgt op på...
Ellers så har jeg ærlig talt glemt dem men er sikker på at jeg kan huske dem hvis du remser lidt flere op:))

Anmeld

21. juni 2008

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Det var en der skrev på NB for mange, mange mdr. siden.
Hun skrev at hendes kæreste "brugte" barnet imod hende.
Hvis hun ikke ville følge med, tog faderen barnet fra hende mens hun ammede og sagde: Så må mor jo komme med, eller noget der omkring.

Har tænkt på hende et par gange i tidens løb og håber virkelig at det hele løste sig.

Den kan jeg godt huske, ja gad vide hvordan det er gået...

Men har egentlig ikke spekulleret så meget over det...

Anmeld

22. juni 2008

birgittemarie

Hende har jeg også tænkt meget på!! Håber også, alt er i orden og at det bare var barsels-overtrætheds- strejke, som den mands hjerne foretog og at han er blevet god igen...

Uuh, jeg elsker altså ano-indlæggene... De er så spændende og fulde af gys en gang imellem 8D... Nej puha, hvad er det for noget at skrive! Jeg er vist for fuld og for sent ude med tastaturet til at kunne forsvare at sidde her :$

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

Jeg har også tænkt engang imellem på hvad der skete med hende... Håber virkelig det bedste for hende og barnet!

-Nadia

Anmeld

22. juni 2008

Helle30

Nu I skriver om det, så kan jeg godt huske det indlæg. Jeg blev ret rystet af at læse det, og det kunne faktisk være rart at høre, om hun/de er kommet igennem på en tålelig måde.
Ellers husker jeg kun ano-gravierne, men det er nok fordi, der har været så meget "dækketivarbejde" forbundet med de indlæg.

- Helle, som godt kan stave til detektiv:)

Anmeld

22. juni 2008

Astrid P

Ej, jeg kan altså slet ikke huske hende, men det lyder helt forfærdeligt... Hvor lang tid er det siden? Sådan en historie burde man da kunne huske :'(.

Anmeld

22. juni 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Ej, jeg kan altså slet ikke huske hende, men det lyder helt forfærdeligt... Hvor lang tid er det siden? Sådan en historie burde man da kunne huske :'(.[/citat] Hvis ikke min hukommelse er helt forkert er det ca 2-4 måneder efter at vi fødte sidste år... Men er faktisk ikke helt sikker på det... Betina1978

Anmeld

22. juni 2008

Loggidut

hvad?

sådan et indlæg kan jeg overhovedet ikke mindes jeg har set???

var det en fra vores gruppe?

hmmm.....jeg håber den pige har det godt...det var da en underlig facon den mand havde! 8(

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] hvad? sådan et indlæg kan jeg overhovedet ikke mindes jeg har set??? var det en fra vores gruppe? hmmm.....jeg håber den pige har det godt...det var da en underlig facon den mand havde! 8([/citat] Ja altså indlæget var skrevet som Ano i vores gruppe, og tror Betina har ret i tidsrummet for hvornår det blev skrevet... Men Loggi du plejer jo også at være den sidste til at opdage/opfange ting ik'? ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.