Kørepose søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. juni 2010

Laulund87

linselouise skriver:

Jeg sælger også en kørepose, den er som ny, og har bæreplade, samt sommer- og vinterdyne /p>

Den har jeg også, bare med lyserøde biler

Nu ligger jeg så inde med to køreposer fordi min datter ikke kan finde ro når hun skal sove i sådan en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

L.J.L

MorTilGustav skriver:

Den er super sej. Hvilket mærke er det? Hvad tror du den koster at sende?

Det er en trillepose tror den koster 75,- at sende, for den skal nok sendes som pakke. Men ja, den er super dejlig, og så har den jo blå biler!!!

Anmeld

22. juni 2010

L.J.L

Laulund87 skriver:

Den har jeg også, bare med lyserøde biler

Nu ligger jeg så inde med to køreposer fordi min datter ikke kan finde ro når hun skal sove i sådan en

hvordan kan du så ligge inde med 2 køreposer?

Anmeld

22. juni 2010

Laulund87

linselouise skriver:

hvordan kan du så ligge inde med 2 køreposer?

Jeg købte den grønne brugt og inden jeg fik prøvet den, så jeg den med bilerne på tilbud til 500 kr pga småfejl! Så den købte jeg også og så fandt jeg ud af at hun ikke gad det.

Anmeld

22. juni 2010

L.J.L

Laulund87 skriver:

Jeg købte den grønne brugt og inden jeg fik prøvet den, så jeg den med bilerne på tilbud til 500 kr pga småfejl! Så den købte jeg også og så fandt jeg ud af at hun ikke gad det.

Øv hvor ærgerligt! Men dem skal du nok få solgt Prøv evt. at sælge dem på DBA og Trendsales også?

Anmeld

22. juni 2010

Laulund87

linselouise skriver:

Øv hvor ærgerligt! Men dem skal du nok få solgt Prøv evt. at sælge dem på DBA og Trendsales også?

Jeg er i gang, men det har ikke givet pote. En skam de ikke bliver brugt.

Anmeld

22. juni 2010

MorTilGustav

Laulund87 skriver:

Uhh jamen så har jeg en grøn Brio voksipose jeg mægtig gerne vil sælge Der er billede af den under køb og salg; Brio voksipose og pusletaske.

Hvad ska du have for Brio-voksien og hvor bor du?  Er det med både sommer og vinter-dyne, bæreplade osv?

Anmeld

22. juni 2010

Laulund87

MorTilGustav skriver:

Hvad ska du have for Brio-voksien og hvor bor du?  Er det med både sommer og vinter-dyne, bæreplade osv?

400 kr havde jeg regnet med. Bor i Randers. Hmm der er en dyne i den og mener den er med dun og det er den eneste der er og ja den er med bæreplade

Anmeld

22. juni 2010

MorTilGustav

Laulund87 skriver:

400 kr havde jeg regnet med. Bor i Randers. Hmm der er en dyne i den og mener den er med dun og det er den eneste der er og ja den er med bæreplade

Hehe, nu spørger jeg måske dumt, men man kan vel tage pladen ud, ikke?
Jeg bor i Brabrand lidt udenfor Århus men har ikke bil så det er lidt svært at komme til Randers  Du sku vel ikke komme til Århus engang imellem?

Anmeld

22. juni 2010

Laulund87

MorTilGustav skriver:

Hehe, nu spørger jeg måske dumt, men man kan vel tage pladen ud, ikke?
Jeg bor i Brabrand lidt udenfor Århus men har ikke bil så det er lidt svært at komme til Randers  Du sku vel ikke komme til Århus engang imellem?

Jeg ved faktisk ikke om man kan tage pladen ud

Hmm nej jeg kommer faktisk ikke til Århus ret ofte og har rigtig mange ting om ørerne i tiden så kan ikke engang tilbyde at komme med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.