sex skoven (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.446 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Anonym trådstarter

havde den mest fantastiske omgang sex i soven igår(; på et lille tæppe på en skråning laaaaaaangt væk fra stierne(; så ingen så os,

der var masser af myg osv med lod jeg self ikke mærke til,

så da jeg vågnede imorges er mit ene øje helt lukket, og så er der ,guhjælpende 4 myg der har præsteret at give mig 4 fine kæme myggestik lige på øjnlågetså ligner mikkel kessler efter en boksekamp;( nøj man skal da ike ud for en dør forløbig uden solbriller(;

og resten af min krop er også så fint dækket af kæmpe myggestik,

så et godt råd, tænk lige over følgerne af sex i det fri før det udføres haha

hilsen frk kæmpe øje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

mariamiss6

LOL så kan du fandmer lære det kan du

dejligt du havde lækker sex i det mindste hehe...

Anmeld

22. juni 2010

Low

Haha ..!

Jeg prøvede engang at hygge mig på stranden med min eks kæreste. Jeg sad på en beton klods og da vi er godt igang smadre han store tåen ind i den klods. Dagen efter kiggede vi på den tå og den var helt blå og han havde svært ved at gå i 10 dage ca

Anmeld

22. juni 2010

Margorie

Haha- ja sex i det fri kræver nogle ofre..

Anmeld

23. juni 2010

Vial

Jeg lod mig også en gang forføre i en skov - fandt et godt sted - lige ved siden af en myretue.. pyhhh

Synes at sex i det fri er lidt opreklameret. Det er heller ikke fedt på en mark - så blødt ligger man heller ikke og på en strand får man sand i r*ven osv.

Så jeg tror bare, at jeg fremover lader dyrene parre sig i naturen

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

haha ja sex i soven kræver ofre,

men syns det lidt fed i det fri, da det er så spændene da man ik ved om der kommer nogle og opdager en(;

hihi og kæresten da vi var færdig trillet da lige ned af den skråning næsten helt nøgen, han kom heller ikke helt skadefri hjem hah

Anmeld

23. juni 2010

karina1980

det har vi også gjort en gang og da jeg så fik et myggestik på den ene skambamse fik han meget pænt og bestemt at vide at det skete så bare ikke igen.

sex i det fri kan være skønt, men det har for mange ofre for mit vedkommende.

Anmeld

23. juni 2010

BabyStella!

Jeg har oz været en tur i skoven Havde taget nederdel på og igen trusser - syns´ det gjorde det lidt nemmere. Og så op ad et træ... Så ingen myretuer, myggestik eller lign. Bare kanon sex!

Anmeld

23. juni 2010

Dot D

Anonym skriver:

havde den mest fantastiske omgang sex i soven igår(; på et lille tæppe på en skråning laaaaaaangt væk fra stierne(; så ingen så os,

der var masser af myg osv med lod jeg self ikke mærke til,

så da jeg vågnede imorges er mit ene øje helt lukket, og så er der ,guhjælpende 4 myg der har præsteret at give mig 4 fine kæme myggestik lige på øjnlågetså ligner mikkel kessler efter en boksekamp;( nøj man skal da ike ud for en dør forløbig uden solbriller(;

og resten af min krop er også så fint dækket af kæmpe myggestik,

så et godt råd, tænk lige over følgerne af sex i det fri før det udføres haha

hilsen frk kæmpe øje

Griner, hi hi hi, kan lige se det for mig

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Griner, hi hi hi, kan lige se det for mig

haha havde heller ikke lige håbet på at komme til at ligne en bokser.

tænker mig ihvertfald om næste gang(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.