er der nogen tilbage på skansen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juni 2008

Hyner

Eller er I alle taget afsted til sydhavsøen???
Henriette -misundelig og ønsker jeg var der:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2008

Nadi

LOL :)) Jeg har lige lavet et lignende indlæg! Jeg er her ihvertfald, men ville nok også nske at jeg var til fest med alle de dejlige damer ;) Og helst uden kvalme og uden min mands brækkede finger...

-Nadia

Anmeld

21. juni 2008

Tynen

Jeg sidder her også nu.. Men der er jo nærmest ekko herinde-inde-inde..

Anmeld

21. juni 2008

Hyner

Ja det må i nok sige sige sige!!!
Hvorfor er I egentlig ikke med??? Hvis jeg må spørge?

Anmeld

21. juni 2008

Astrid P

Jæds, jeg er her også.
Jeg skulle ellers have været med til sydhavsparty, men min gode veninde mistede sin far i mandags, og der var begravelse idag. Så det har jeg været beskæftiget med hele dagen... Pyha, ikke rart!

Anmeld

21. juni 2008

Hyner

Nej puha, det ER ikke rart.. Jeg hader begravelser, tuder som en sindsyg og er helt ødelagt i flere dage efter...
Øv

Astrid P skriver:

Jæds, jeg er her også.
Jeg skulle ellers have været med til sydhavsparty, men min gode veninde mistede sin far i mandags, og der var begravelse idag. Så det har jeg været beskæftiget med hele dagen... Pyha, ikke rart!

Anmeld

21. juni 2008

Astrid P

Oh, jeg har også tudet og tudet idag... Det er underligt, for jeg kendte ikke hendes far ret godt, så det var ikke min egen sorg jeg tudede over, det var udelukkende på hendes vegne. Men hold op hvor jeg græd. Især i kirken hvor der var nogle meget smukke musik-indslag.

Anmeld

21. juni 2008

Hyner

Åhhh ja Kirken, det er bare det hårdeste sted... Kan huske da jeg gik i folkeskole var en af mine klassekammerater`s mor der blev dræbt i et færdselsuheld, og vi var alle med i kirken.. Det har bare sat sit præg, jeg var helt færdig og kunne slet ikke komme til hægterne igen... Og det var udelukkende på hans vejne....
Føj hvor er det altså bare uretfærdig..

Anmeld

21. juni 2008

Anja

Er her også - men sidder også og ser Walter og Carlo sammen med manden

Anmeld

21. juni 2008

Hyner

Det er, efter min mening, en film som skal huskes men ikke genses... Min mand så den sidste år, og han fortrød på det groveste, da han ikke synes den var så sjov som han huskede..
Og den var da sjov engang, så her bliver den ikke genset...

Men dejligt i ser den sammen.. Her sover Kennet på den anden sofa:@

Anja skriver:

Er her også - men sidder også og ser Walter og Carlo sammen med manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.