Har baer haft det så underligt idag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juni 2008

Nadi

Imorges kastede jeg op og jeg har været meg træt idag og ikke været særlig sulten! Og NEJ jeg er ikke gravid, det er nemlig min første mens dag... Så det er jeg bestemt ikke! Men jeg har bare aldrig haft det sådan før under mens-perioden :(

Ja og ikke nok med at jeg har det underligt og havde håbet at hr. Jensen kunne ta Oliver iaften da jeg har haft ham hele dagen, så går han hen og brækker langemanden 8(

Så nu er der kun mig til at skifte bleer de næste tre uger! Bare ikke lige så fedt når man har kvalme og ungen allerede har skidt 4 gange idag +o(

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2008

bette

hh snork da.. monster bittert at han lige skulle brække en finger altså..

det er bare så surt når man har det lidt skidt at der så intet hjælp er at hente.. kunne en bedstemutter ikke passe imorgen evt?? bare så du kunne få lidt fri?

Anmeld

21. juni 2008

Nadi

bettemouse skriver:

hh snork da.. monster bittert at han lige skulle brække en finger altså..

det er bare så surt når man har det lidt skidt at der så intet hjælp er at hente.. kunne en bedstemutter ikke passe imorgen evt?? bare så du kunne få lidt fri?

Nej desværre... Og det er MORMOR (min mor mener hun er for ung til at være bedstemor ;)) Men vi skal på tur imorgen, men det er jo heller ikke sikkert at jeg har det sådan her imorgen!

Anmeld

21. juni 2008

Hyner

Ja super træls det da lige skulle være på samme tid!!!
Og mega træls at være syg uden at vide grunden:S
Men jeg håber da at du får det bedre meget snart:D

Forresten så er mine menses-smerter efter gravi blevet værre så mon ikke det godt kan være derfor???
Krams Henriette

Anmeld

21. juni 2008

Nadi

Hyner skriver:

Ja super træls det da lige skulle være på samme tid!!!
Og mega træls at være syg uden at vide grunden:S
Men jeg håber da at du får det bedre meget snart:D

Forresten så er mine menses-smerter efter gravi blevet værre så mon ikke det godt kan være derfor???
Krams Henriette

Nej det synes jeg ikke de er, og det er derfor det undre mig hvorfor jeg har det sådan idag... Jeg skulle bare have været sprunget over! HADER at have mens, det gør jeg virkelig, synes det er så klamt +o(

Anmeld

21. juni 2008

Hyner

Sååååå meget enig, og jeg synes faktik at menes kun skal komme i de perioder som man gerne vil være gravid ellers kan det nasty stads bare holde sig laaaangt væk fra min krop af... YAIKS!!!

HADER at have mens, det gør jeg virkelig, synes det er så klamt +o(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.