Macrolf skriver:
- jeg kom jo til at tænke på det hele efter i søndags, tænkte godt nok meget over i bilen hvad jeg lige skulle gøre. På den ene side så "kender" jeg jer godt igennem flere år herinde og på den anden side er I jo helt fremmede (undtagen Kalaha og Marie som jeg dog har set en gang før). Jeg besluttede mig for at prøve at være afventede og det gik jo også men stadig er det spøjst at jeg tænker så meget over det..
Det var også bare mit store problem første gang, jeg skulle møde alle tøserne til fest. De havde holdt én fest før, hvor jeg ikke var med, så de kendte jo hinanden godt, og jeg følte mig som "ny", men på den anden side, havde vi jo alle skrevet sammen i meget lang tid og delt mange personlige tanker og kendte derfor hinanden bedre end mange andre gør. Så hvad gør man lige

Kram eller ikke kram

Jeg kan huske, vi havde en tråd om det inden, hvor blandt andet BM lovede mig et ordentligt kram, når jeg kom

Så jeg kan sagtens forstå dig. Og så sidder jeg her og tænker, at jeg slet ikke kan huske, hvordan jeg hilste på dig i søndags

Jeg håber jeg gjorde det godt nok

Du burde i hvert fald have fået et kram, da I gik hjem, så det håber jeg, du fik (ammehjerne, du ved...).
Og så det med "det slatne kram"

Det er bare lige så slemt, som et slattent håndtryk. Jeg har en bedsteveninde, som altid har virket lidt akavet mht. krammere og har krammet sådan meget løst (altså ikke til højre og venstre, men ikke sådan et fast kram). Tænkte meget over om jeg skulle lade være med at kramme, men vi er så tætte veninder, at jeg besluttede for at kramme igennem, så siden har hun altid fået en ordentlig krammer, og nu er hun blevet meget bedre til det

- Line