Bette... var det en god ridetur??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. juni 2008

MrsMartens

Eller blev du helt våd??
Synes det begyndte at regne lige efter vi snakkede sammen!!
:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2008

bette

hehe vi var inde i det "nye" ridehus.. det lå lige ved siden af den din datter var inde i.. hehe..

og jo tak det var en dejlig tur.. fik en masse god undervisning denne gang.. er ikke altid tilfreds med undervisningen, der er ikke udfordringer nok.. men idag var det en hel anden snak.. :D

hva sagde din datter så til det?? (L)

Anmeld

21. juni 2008

MrsMartens

Sarah ville slet ikke med hjem igen!! HUn ville se på en ridehjelm og bukser og støvler, helst med det samme!!
:))

Hun står på venteliste til at starte på ponyhold efter sommerferien, og det skal nok blive godt!

Ved du om voksne også kan gå til ridning derude?? Jeg har ikke redet siden jeg var ........ puha ......... 15, men vil faktisk gerne igang igen!!
(?)

Anmeld

21. juni 2008

bette

MrsMartens skriver:

Sarah ville slet ikke med hjem igen!! HUn ville se på en ridehjelm og bukser og støvler, helst med det samme!!
:))

Hun står på venteliste til at starte på ponyhold efter sommerferien, og det skal nok blive godt!

Ved du om voksne også kan gå til ridning derude?? Jeg har ikke redet siden jeg var ........ puha ......... 15, men vil faktisk gerne igang igen!!
(?)

haah var det ik lidt et tosse spørgsmål.. når du jo så mig derude og jeg sagde jeg skulle ud og ride.. ahaha.. men jo det kan man godt.. :-)

men ja okay kunne jo godt have egen hest.. men nix jeg rider på et hold også.. ;)

Anmeld

21. juni 2008

MrsMartens

Troede faktisk det var din egen krikke!!!
;)

Men er det også for folk der ikke har siddet på en hyphest i næsten 20 år?? Eller er det kun for "øvede"???

Anmeld

21. juni 2008

Tynen

Louise kommer du også på de egne?!
Troede ikke du var den landlige type ;)

Heidi du red forresten sammen med min søster på et tidspunkt.
Hun kunne pludselig genkende dig inde fra min hjemmeside :)

Anmeld

21. juni 2008

MrsMartens

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Louise kommer du også på de egne?! Troede ikke du var den landlige type ;) Heidi du red forresten sammen med min søster på et tidspunkt. Hun kunne pludselig genkende dig inde fra min hjemmeside :)[/citat] Hey, jeg er da vokset op på landet, med heste på alle sider af mig!! Og vil vildt gerne på hesteryg igen!! Elskede det!!! (L) Hvor var det du havde krik', Trine??

Anmeld

22. juni 2008

Tynen

Det var ude på Kirkebækvej 128, men har redet et par gange på Vir.
Mine 4 niecer går derude nu, så er tit derude når der er stævner.

Hold da op, det troede jeg sgu ikke.
Troede du var 100% girl from the city :)

Anmeld

22. juni 2008

bette

MrsMartens skriver:

Troede faktisk det var din egen krikke!!!
;)

Men er det også for folk der ikke har siddet på en hyphest i næsten 20 år?? Eller er det kun for "øvede"???

du kan sagtens være med på mit hold fx der er båfe folk der er øvet og folk som ikke har redet i nogle år. :P ingen problem der..(H)

Anmeld

22. juni 2008

bette

Tynen skriver:

Det var ude på Kirkebækvej 128, men har redet et par gange på Vir.
Mine 4 niecer går derude nu, så er tit derude når der er stævner.

Hold da op, det troede jeg sgu ikke.
Troede du var 100% girl from the city :)

heeh jaaa det kan snyde hhee.. nej jeg har sku været horse girl long time.. :D har bare holdt en pause pga studier og penge..
men har da sammenlagt reddet i ca 6 år.. (C)

kan det passe det var din søs der gik på mit hold?? ihvertfald en der kendte dig.. vi snakkede om stella prutten:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.