Bind og barselsbesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Nordvest

Nu hvor der ikke er så længe til jeg skal føde har jeg lige et par spørgsmål:

Hvilke bind brugte i efter fødslen? (efter i var kommet hjem fra sygehuset) Skriv gerne mærke.

På det sygehus jeg skal føde er besøgstiden 14:30 til 16:00 og igen 18:30 til 20:00. Hvad så hvis jeg fx føder klokken 20:00, må vores nærmeste familie så først komme næste dag klokken 14:30 for at se min nyfødte søn? På fødegangen siger de at de er rimelig strikse med at man overholder besøgstiderne. Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Mussen2

Ja, sådan synes jeg det bør være. Det kan godt være i har overskud til besøg (jeg ville dog ikke have det og ville bare nyde det store øjeblik helt alene), men det er jo meningen der skal være helt ro for alle patienter.

Jeg fødte om natten og selvom der var besøgstid kl. 14, bad vi familien komme kl. 19, som var næste besøgstid.

Anmeld

22. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg brugte natbind da jeg kom hjem fra hospitalet - kan ikke huske mærke.

Jeg har begge gange født om natten og vores nærmeste familie er kommet på besøg i løbet af formiddagen. Vi har begge gange ligget på enestue, så personalet sagde ikke noget til det.

Anmeld

22. juni 2010

Mor til L&S

Hej

Jeg brugte Tena bind de første dage hjemme og gik derefter over til natbind og alm. bind

Jeg fødte til middag, men skulle i fuld narkose bagefter pga rester fra moderkagen sad tilbage og mistede meget blod, så der gik mange timer før jeg var klar igen... ca kl 21 om aftenen og der var ikke besøgtid længere, men mine forældre samt min kæreste´s forældre fik lov til at komme på besøg

Held og lykke med fødslen

Anmeld

22. juni 2010

L.J.L

Jeg "stjal" lidt bleer med hjem fra sygehuset som jeg brugte de første dage. Derefter brugte jeg allways ultra de rigtig kraftige bind.

Det var de samme besøgstider der hvor jeg fødte, og jeg fødte kl. 16.42 men jordemoder sagde at den nærmeste familie gerne måtte komme ind på fødegangen og se den lille ny og os. Så mine forældre og svigerforældre kom forbi ½ time efter jeg havde født, og var der et kvarter. resten kom dagen efter. Det passede rigtig fint!

Anmeld

22. juni 2010

B&J

jeg brugte bare alm nat bind.. da jeg ikke blødt så meget og jeg er glad for jeg først fik besøg efter 12 timer man skal lige komme over man ligger med sådan et dejlig barn og har brug for lidt ro det havde jeg selv om jeg fik besøg af 8 personer i løb af to dage syntes jeg det var for mange men mærk på dig selv når i er klart til besøg og ikke love for meget for nogle kan ikke overkomme mange mennesker og nogle kan

Anmeld

22. juni 2010

Stephanie3

Jeg brugte nat bind.

Og ang. besøg er det bare så skide træls, men her i Odense har de en opholdsstue ude på gangen, hvor man så kan sidde, hvis det er uden for besøgstiden.

Anmeld

22. juni 2010

lisbethita

Nordvest skriver:

Hvilke bind brugte i efter fødslen? (efter i var kommet hjem fra sygehuset) Skriv gerne mærke.

På det sygehus jeg skal føde er besøgstiden 14:30 til 16:00 og igen 18:30 til 20:00. Hvad så hvis jeg fx føder klokken 20:00, må vores nærmeste familie så først komme næste dag klokken 14:30 for at se min nyfødte søn? På fødegangen siger de at de er rimelig strikse med at man overholder besøgstiderne. Hvad er jeres erfaringer?

Libresse night bind :-)

I Svendborg styrede vi det selv, selvom de også siges at være strikse. De gør det kun for at passe på en. Jeg endte med selv at måtte sige fra overfor besøgende, fordi det blev for meget. Men så længe de var stille og rolige, så gik det fint med besøg uden for tiden. Men hvis der kommer børn, så skal man holde sig til tiderne eller i cafeteriaet.... !!

Anmeld

22. juni 2010

Sissel

Jeg brugte også bare natbind.
Jeg fødte kl 9 om morgenen, og selvom der først var besøgstid om eftermiddagen, valgte mine svigerforældre at dukke op et par timer efter fødslen. Vi prøvede ellers at forklare dem at det ikke var for personalets skyld, men for vores egen.. Men det var de ligeglade med. Og det var jeg rigtig træt af..

Anmeld

22. juni 2010

luckas-mor

Nordvest skriver:

jeg fødte kl. 19.24 og besøgstiden var kl 7.
min mor, osv a de nærmeste måtte gerne komme ind.
mandens mor og far kom kl ca 9 og så lillemanden, men det er jo nok forskelligt de forskellige steder

jeg købte libresse good night bind og brugte de første uger efter fødslen..

kramm natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.