Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej,
Jeg var sammen med en fyr for et par uger siden. I sidste uge skriver han til mig at han tror han har fået klamydia (dog fra en anden) Han tog til lægen og blev testet. Heldigvis negativ. Men spørgsmålet er så bare hvor sikkert svaret er når det bare er en urinprøve han har afleveret og han ikke er blevet podet med en vatpind?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan ikke svare dig på, hvor sikkert er svaret. Men jeg ville uanset svaret gå til egen læge og blive podet. Det kan gøre dig steril, hvis du ikke bliver behandlet i tide.
MoarHvidovre skriver: Jeg kan ikke svare dig på, hvor sikkert er svaret. Men jeg ville uanset svaret gå til egen læge og blive podet. Det kan gøre dig steril, hvis du ikke bliver behandlet i tide.
Er helt enig
det er vist ikke helt sikkert... jeg ville skynde mig til lægen og blive podet!
Håber at din test er bragende negativ!
Enig enig
Han sagde dog også at han ville tage til lægen igen og så blive podet i stedet for Og hvis den så er negativ er der ingen grund til at jeg selv render til lægen. Blev testet for et par måneder siden.
Anonym skriver: Enig enig Han sagde dog også at han ville tage til lægen igen og så blive podet i stedet for Og hvis den så er negativ er der ingen grund til at jeg selv render til lægen. Blev testet for et par måneder siden.
jeg ville gøre det alligevel... for en sikkerheds skyld! Tænk nu hvis hans test alligevel var positiv og analysen var forkert eller sådan (ved godt det sker ekstremt sjældent)... Du mister intet ved at blive podet
Jeg ville også gøre det alligevel.. bare for en sikkerhedskyld. Kønssygdomme kan man ikke blive tjekket for, for mange gange. ..
Caroline86 skriver: jeg ville gøre det alligevel... for en sikkerheds skyld! Tænk nu hvis hans test alligevel var positiv og analysen var forkert eller sådan (ved godt det sker ekstremt sjældent)... Du mister intet ved at blive podet
Du har ret
Du skal gøre det lige meget hvad - han kan sagtens være rask smittebære - altså viderføre smitten til dig uden den selv vises som et udbrud/positiv hos ham selv...
Så afsted med dig - HURTIGT....
svaret er sikkert når det bare er urin prøve men kun ved mænd.. kvinder skal podes da urinrør er et rør for sig selv ved os
men igen tag og bliv tjekket.. du kan jo ikk være sikker på om han taler sandt eller som nævnt før - rask smittebærer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128