Kan I nu have en dejlig fest i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. juni 2008

birgittemarie

alle jer, der drager sydpå (L) Jeg vil tænke på jer og ønske, jeg var sammen med jer :'((L) Send mig lige en skov af kollektivt krydsede fingre kl. 20, så er I søde (H) Glæder mig til at se billeder fra festen og græmmes over, at jeg ikke var med 8D Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2008

Loggidut

tak, og self. masser af krydsede fingre fra mig af!

knæk og bræk til jer!

Anmeld

21. juni 2008

Rasmine

Ja, go tur til Jer som skal køre. Og rigtig go fest til Jer alle. Ta' nu en masse billeder, som vi andre misundelige kan se. :)

Anmeld

21. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] alle jer, der drager sydpå (L) Jeg vil tænke på jer og ønske, jeg var sammen med jer :'((L) Send mig lige en skov af kollektivt krydsede fingre kl. 20, så er I søde (H) Glæder mig til at se billeder fra festen og græmmes over, at jeg ikke var med 8D Knus fra Birgitte[/citat] iihhh tak og rigtig god fornøjelse til jer i aften(L) det blir godt!! knuser fra karina med de største mandler!!!!

Anmeld

21. juni 2008

Plysbjørnen

god fest og lad nu være med at gøre noget vi andre ikke ville have gjort (hvad det så end er)... nej pøj pøj med det... og hygge hejsa...

Anmeld

21. juni 2008

Loggidut

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

god fest og lad nu være med at gøre noget vi andre ikke ville have gjort (hvad det så end er)... nej pøj pøj med det... og hygge hejsa...

ha ha...så skal vi vist have det RIGTIGT sjovt!

Anmeld

21. juni 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

ha ha...så skal vi vist have det RIGTIGT sjovt!

Det er jo det... I ved jo ikke hvad jeg kunne finde på...

men ikke fordet jeg tror ski jeg ville være en rigtig tørvetriller...

Betina1978

Anmeld

21. juni 2008

linemus

Ja, vil også ønske rigtig god fest til alle jer festaber, og glæder mig til næste gang (hvis jeg tør - nu skal jeg lige høre, hvad I finder på til denne fest 8()

Og BM! Super mange held og lykker i aften! Jeg lover at krydse fingre kl.20 - selvom det gør det lidt mere besværligt at putte børn ;) Det kommer da til at gå super godt, og jeg ville vildt gerne høre jer :) Pøj pøj (H)

Knus og god weekend til alle
Line

Anmeld

21. juni 2008

Tynen

Ja hyg jer nu!!
Er SÅ misundelig.. Men sådan er det jo at være en kylling :)
Og hvor er det typisk at Stella nu er blevet nærmest normal mht. putning.. Gad vide om hun overhovedet ville have savnet mig??! :S

Glæder mig til at se billeder - Det blir´ godt!8D

Anmeld

21. juni 2008

birgittemarie

tak, og self. masser af krydsede fingre fra mig af!

knæk og bræk til jer!

Tak Sloggs, jeg håber også snart, jeg brækker noget, så jeg kan møde op på scenen helt indpakket i gips og dermed være ude over problemet med, hvad jeg skal tage på (C)

iihhh tak og rigtig god fornøjelse til jer i aften det blir godt!!

knuser fra karina med de største mandler!!!!

Tusind tak sweety og god bedring til dig!!!! Håber det hjælper at komme til sydhavet!

Og BM! Super mange held og lykker i aften! Jeg lover at krydse fingre kl.20 - selvom det gør det lidt mere besværligt at putte børn Det kommer da til at gå super godt, og jeg ville vildt gerne høre jer Pøj pøj

Ha ha ha :D, ja det kan jeg godt forestille mig. Tusind tak for pøj pøj og held og lykker (L)

Knus til jer alle sammen fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.