Forbyttet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Nadi

Jeg er lige blevet færdig med at læse en utrolig historie fra [k]Virkelighedens Verden[/k] om to baby'er som blev forbyttet i Florida i '78 8( Jeg kan kun anbefale den, og er glad for det system vi har i DK hvor baby er hos mor hele tiden (næsten) men at baby'erne ikke skal ligge til skue som i USA! -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2008

Plysbjørnen

Okay hvad hedder den???

Har læst mange af bøgerne fra virkelighedens Verden, men den kan jeg ikke lige mindes...

Betina1978

Anmeld

21. juni 2008

Nadi

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Okay hvad hedder den???

Har læst mange af bøgerne fra virkelighedens Verden, men den kan jeg ikke lige mindes...

Betina1978

Den hedder såmænd "Forbyttet" ;)

Anmeld

21. juni 2008

bette

okay elsker bøger fra virkelighedens verden.. de er så spændende..

har du læst den om det mishandlede barn?? david? eller som han selv kalder sig dave?

Anmeld

21. juni 2008

Nadi

bettemouse skriver:

okay elsker bøger fra virkelighedens verden.. de er så spændende..

har du læst den om det mishandlede barn?? david? eller som han selv kalder sig dave?

Nej jeg læste om en pig eder engang var blevet seksueltmisbrugt af sin far. Det var den første VV-bog jeg læste... Den var bare SUPER god!

Anmeld

21. juni 2008

Stumpen

I skulle tage og læse Tårer i mørket fra VV.. Tror snart det kan tage et genlæs eller hvad det nu hedder. :)
Qnus Anja..

Anmeld

21. juni 2008

Nadi

Stumpen skriver:

I skulle tage og læse Tårer i mørket fra VV.. Tror snart det kan tage et genlæs eller hvad det nu hedder. :)
Qnus Anja..

Hva handler den om??

Anmeld

21. juni 2008

Stumpen

Incest.. Faren har gjort det med sine piger og nu mistænker den ene eller begge -mener jeg- ham for at han også gør det med børnebørnene..

Anmeld

21. juni 2008

Nadi

Stumpen skriver:

Incest.. Faren har gjort det med sine piger og nu mistænker den ene eller begge -mener jeg- ham for at han også gør det med børnebørnene..

Så har jeg læst den... Det er fantastisk!

Anmeld

21. juni 2008

Stumpen

Ja, det er den helt bestemt!! "Han dræbte mit barn" og "uskyldigt offer" er også nogen af de bedre og selvfølgelig de to første af dave peltzer (mener jeg han hedder)

Men jeg er nu gået lidt væk fra VV bøgerne, da jeg er kørt lidt øv i dem, for nogen af dem er bare skrevet så ringe og amatøratige, at jeg ikke rigtig gider læse dem mere...

Men jeg læser meget ander skønlitteratur, så det ville være dejligt hvs der kunne komme et forum som du har foreslået Nadi ;)
(H) Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.