Hej Helle (Fines mor) og I andre:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Tina2

Jeg synes nu heller ikke den vægt lyder som vildt høj.... Filuca er tynd som et siv- hun er 134 cm og vejer 26 kg.... Kunne bestemt godt bruge lidt mere på sidebenene....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

holbøll

Hej Helle.

Det kan jeg godt forstå. Men så længe hun ikke stiger i vægten, så går det jo stille og langsomt den rigtige vej. cm skal jo nok komme.

Anmeld

24. juni 2010

BKJ

holbøll skriver:

Hej Birthe.  Kristian er 127 cm og 25,5 så der er da ikke så meget forskel på ham og Leah. Synes ikke han ligger i den høje ende. Betragter ham som helt normalt

Hej Carina.

Nej, umiddelbart er der ikke den store forskel på Kristian og Leah. Hun er heller ikke tyk, men sådan skulle det jo også gerne blive ved med at være. Så derfor vil jeg gerne gøre noget for det nu.

Håber I har det godt ude i Nr. Felding Har Kristian helt vænnet sig til høreapparaterne?

Kh Birte

Anmeld

24. juni 2010

BKJ

Fines mor skriver:

Faktisk er jasmin noget af det som indeholde mange Kulhydrater, så det var da værd at skifte ud med brune ris. Vi spiser kun brune ris hjemme, Josephine vil ikke ha hvide ris mere.

Pasta er ok hvis det er grov udgave, men ikke i store mængder, jeg kan gå hjem(er på job) og se hvormange g. pr. dag de må få, det samme gælder jo for kartofler.

Vi køber kun grovbrød, eller jeg bager selv.

Sovs får vi stort set aldrig, hvis vi får frikadeller, så er det med grøntsager eller ovnbagte fritter eks. Men igen i små portioner. Jeg har fået sovs i hele min barndom, og idag er jeg ikke ret glad for brun sovs. Det eneste sovs Josephine spiser, det er karry sovs, og det er meget meget lidt;-)

Hej igen.

Jeg vidste ikke, at jasminris er så stor en synder?! Vil da helt sikkert købe brune ris næste gang.

Ang pasta, så spiser hun faktisk ikke særlig meget af det. I det hele taget er hun ikke den store spiser om aftenen. Det er noget med ½ kartoffel og dét, der hører til, eller hvad vi nu ellers får.

Kh Birte

Anmeld

24. juni 2010

BKJ

Tina2 skriver:

Jeg synes nu heller ikke den vægt lyder som vildt høj.... Filuca er tynd som et siv- hun er 134 cm og vejer 26 kg.... Kunne bestemt godt bruge lidt mere på sidebenene....

Hej Tina.

Ja, vægten er jo så den samme for de to piger, de kan bare fordele sig på 11 cm mere på Filuca.

Leah er heller ikke tyk, men sådan skulle det jo også gerne blive ved med at være, og det er dét, jeg virkelig vil prøve på ved at være "på stikkerne" nu.

Kh Birte

Anmeld

24. juni 2010

Tina2

BKJ skriver:

Hej Tina.

Ja, vægten er jo så den samme for de to piger, de kan bare fordele sig på 11 cm mere på Filuca.

Leah er heller ikke tyk, men sådan skulle det jo også gerne blive ved med at være, og det er dét, jeg virkelig vil prøve på ved at være "på stikkerne" nu.

Kh Birte

Ja det er godt at holde øje, og der er jo heldigvis mange ting man kan skifte ud:-)

Vi spiser også kun brune ris + groft pasta, og jeg køber altid fars med 3-7% fedt. Bruger ingen fedtstof eller sukker når jeg bager boller, og de er grove....

Vi får riiiigtig mange grøntsager her, især nu hvor der er så meget lækkert i have og drivhus + masser af danske, lækre grøntsager i butikkerne:-)

De spørger slet ikke så meget efter slik nu hvor der er flere muligheder- jeg køber meget ofte kirsebær, hindbær, brombær og blåbær, som de bare elsker at sidde og guffe i om eftermiddagen og så en vandmelon:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.