Gamle venner og bekendte..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gør I hvis I spotter en bekendt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

956 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Tynen

Hvis I spotter fx. gamle klassekammerater (Og nej, det er ikke dig, Nadia ;) ) eller andre bekendte, er I så typen der farer hen og siger hej og skal høre om alt eller måske prøver at undgå øjenkontakt og krype langs væggen fordi I bare ikke orker?!

Jeg er simpelthen blevet så underskudsagtig at jeg ikke orker at rende på folk.

Jeg er bare så træt af klassikeren: Ej, hvor er det længe siden! Ej, vi skal altså også snart finde ud af noget! Ej, nu må vi altså lige holde kontakten ved lige!
Og man har bare lyst til at sige: Let´s face it! VI ved jo begge at det ALDRIG bliver til noget!

Er det bare mig der er blevet en gammel vrissen kon´ der ikke kan overskue "nye gamle" bekendtskaber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Hyner

Jeg siger bare kort hej... Snakker faktisk kun med dem som stopper mig..
hmm rimelig ego måske!!!

Anmeld

20. juni 2008

heaven

hehe, keder du dig idag????

Jannie - der bestemt hilser pænt når jeg møder gamle bekendte - men også siger "kan du nu have det godt...." og ikke "jamen vi skal også ses, så det må vi lige finde ud af".....:P

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

Jeg mødte Bettina idag i Bilka, hun kom pludselig farende og skulle lige se Oliver (Det er en gammel klassekammerat til Tynen og jeg). Men det var bare sådan lidt hej, hvordan går det og hva laver du for tiden... Men netop fordi man ved at man ikke holder kontakten nævnte vi det slet ikke!

Men synes det er hyggeligt lige at falde i en kort snak og få en up date!

-Nadia

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

heaven skriver:

citat]

Er det virkelig så tydeligt??! :$

Anmeld

20. juni 2008

Plysbjørnen

Det er en svær en at komme med, men umiddelbart ville jeg nok bare ignorere dem, det gør de også mig så hvad fanden... Men der er da nok også nogen man helt klart gerne vil snakke med, og da siger jeg da hej og håber på det bedste...

Det tidspunkt jeg synes det er svært på, er når man komme gående sammen med en veninde/gammel klassekammerat, og møder en anden gammel klassekammerat de to begynder at snakke, og vedkomne man render ind i ignorerer bare en fuldstændig... Så kan jeg godt blive lidt mopset...

Betina1978

Anmeld

20. juni 2008

heaven

Tynen skriver:

heaven skriver:

citat]

Jep... hvis du keder dig, og trænger til at få pulsen lidt op ( og i ikke skal lave baby, hehe), så læs på o-3 år!!!! tråden "så skete det igen"....

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

heaven skriver:

Tynen skriver:

heaven skriver:

citat]

Jep... hvis du keder dig, og trænger til at få pulsen lidt op ( og i ikke skal lave baby, hehe), så læs på o-3 år!!!! tråden "så skete det igen"....

Jamen, for dælan du har givet den gas derinde! :)
Er der ild i tastaturet nu?!

Anmeld

20. juni 2008

heaven

Tynen skriver:

heaven skriver:

Tynen skriver:

heaven skriver:

citat]

Jamen, for dælan du har givet den gas derinde! :)
Er der ild i tastaturet nu?!

lige før!!!! det er da så frygteligt, stakkels børn!!!! og sikke nogle tågehorn til pædagoger, de kan sgu være glad for det ikk er mig, der får skamferet mit barn i deres varetægt!!! føj!!

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.