svag positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

håber snart det er os

juni76 skriver:

Hejsa.. Ved ik helt hvad jeg skal tro om de test. jeg var til læge 14 maj og blev undersøgt af min læge,fordi vi gerne ville sendes til en gyn. og alt så ud som det skulle,så jeg fik en henvisning til gyn. vi har prøvet et års tid,men uden held(troede vi). kort tid efter skulle jeg ha mens,men den kom ik,og jeg testede,men negativ... 2 dage efter fik jeg så mens øv øv. Da den så var slut så begyndte jeg at plet bløde. så jeg gik til læge,og fik afvide jeg var gravid og var omkring 7 uger henne. så den kan godt vise negativ og man er gravid..

kæmpe tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

henh01

Jeg kan godt se en streg.. meget utydelig,.. Måske du skal prøve at holde dig i 4-5 timer og så teste igen. Brug den midterste tistråle da der er affalddtoffer mv i de første. Håber et giver dig en mere tydelig test

Anmeld

20. juni 2010

Sommerfugl86

JA!!!

Jeg kan godt se stregen

Jeg tog en test d. 1. November 2008 hvor stregen så ud som din gør, jeg smed den bare ud og tænkte ikke mere over det fordi jeg også brugte beskyttelse.

Den 17. Oktober 2008 blev jeg indlagt på sygehuset fordi de mente jeg havde blindtarmsbetændelse, men nej nej jeg var gravid og 17 UGER henne .

Så det vil sige a da jeg var 14 uger henne, var min test stadig utydelig

Krydser finre for dig

Karina.

Anmeld

20. juni 2010

håber snart det er os

henh01 skriver:

Jeg kan godt se en streg.. meget utydelig,.. Måske du skal prøve at holde dig i 4-5 timer og så teste igen. Brug den midterste tistråle da der er affalddtoffer mv i de første. Håber et giver dig en mere tydelig test

ok det vil jeg prøve men venter lige et par dage

Anmeld

20. juni 2010

L-Mortil3

henh01 skriver:

Hihi måtte altså lige fnise af den her

Tisser du i 3 stråler?

Min er da altid bare en stråle (Eller samler de sig?)

---------------

Trådstarter - Kan desværre ikke rigtig se en streg, nogle tester jo meget sent, og da du også gjorde det med din datter, så kan det da sagtens tænkes den er der!

Anmeld

20. juni 2010

håber snart det er os

Jessicasmor24 skriver:

JA!!!

Jeg kan godt se stregen

Jeg tog en test d. 1. November 2008 hvor stregen så ud som din gør, jeg smed den bare ud og tænkte ikke mere over det fordi jeg også brugte beskyttelse.

Den 17. Oktober 2008 blev jeg indlagt på sygehuset fordi de mente jeg havde blindtarmsbetændelse, men nej nej jeg var gravid og 17 UGER henne .

Så det vil sige a da jeg var 14 uger henne, var min test stadig utydelig

Krydser finre for dig

Karina.

ok tusinde tak for svar

er bare så træt af at hvis man ikke kan stole på teste

mange siger jo også en streg er en streg men der er mange meninger

jeg ville ønske at teste ville være til at stole på

men tillykke  med maven

håber også at jeg er gravid vi har prøvet i 4 år nu

Anmeld

20. juni 2010

henh01

Line&Liam skriver:

Hihi måtte altså lige fnise af den her

Tisser du i 3 stråler?

Min er da altid bare en stråle (Eller samler de sig?)

---------------

Trådstarter - Kan desværre ikke rigtig se en streg, nogle tester jo meget sent, og da du også gjorde det med din datter, så kan det da sagtens tænkes den er der!

JA! Nej men man skal lige tisse lidt og så fylde et bærer med det tis der er i midten. griner

Anmeld

20. juni 2010

håber snart det er os

henh01 skriver:

JA! Nej men man skal lige tisse lidt og så fylde et bærer med det tis der er i midten. griner

jeg ved hvad du mente

Anmeld

20. juni 2010

Sommerfugl86

kudsk skriver:

ok tusinde tak for svar

er bare så træt af at hvis man ikke kan stole på teste

mange siger jo også en streg er en streg men der er mange meninger

jeg ville ønske at teste ville være til at stole på

men tillykke  med maven

håber også at jeg er gravid vi har prøvet i 4 år nu

Puha det må godt nok også være hårdt a blive ved a forsøge uden gevinst

Håber der er en lille spurk inde i mavsen nu

Jeg er ikke gravid nu, min datter nu 14 måneder om 8 dage.

Anmeld

20. juni 2010

Vaia

Jeg kan godt se en meget svag streg..  for at den er der, men prøv at vent en par dage og så test igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.