svag positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.109 visninger
39 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

håber snart det er os

jeg er nu 14 dage over tid

kan i se stregen....???????

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Miss.Sunshine

nej

Anmeld

20. juni 2010

FrkLarsen

Nej desværre 

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Jeg kan godt, men synes måske ikke det er et skide godt tegn at den er så svag så lang tid over....

Anmeld

20. juni 2010

Ann.

Er ked af det - men må desværre sige nej.

Hvis der er tale om en streg, så tror jeg desværre det er en såkaldt skygge-streg :/

Anmeld

20. juni 2010

Muffinmus

vil vende den om og spøreg dig hvonår du kunne teste med din datter...for hvis du kunne det lige omkring mens tid så er du ikke gravid nu...eller i det mindste er det ret sansynligt en bio hvis der er noget.

Kan også se en meget meget svag streg, men 14 dage over tid burde den i 98 % af tilfældende give en knald positiv test. Men det afhæbger meget af hvornår du f.eks kunne teste første gang:-)

Anmeld

20. juni 2010

Lillefe

syntes godt jeg kan se en streg.. men den er meget meget svag... men syntes det er lidt sent.. er den taget om morgenen? og har du kun taget den ene?

Anmeld

20. juni 2010

håber snart det er os

ok tak fordi i ville sige jeres mening

jeg har nu teste 4 gange og den er blevet lidt tydliger end den første

men jeg må bare vente og se hvornår fru rød så vil komme

men tak

Anmeld

20. juni 2010

håber snart det er os

MariaE skriver:

vil vende den om og spøreg dig hvonår du kunne teste med din datter...for hvis du kunne det lige omkring mens tid så er du ikke gravid nu...eller i det mindste er det ret sansynligt en bio hvis der er noget.

Kan også se en meget meget svag streg, men 14 dage over tid burde den i 98 % af tilfældende give en knald positiv test. Men det afhæbger meget af hvornår du f.eks kunne teste første gang:-)

jeg teste meget sent med min datter derfor kan jeg ikke sammeligne

Anmeld

20. juni 2010

juni76

Hejsa.. Ved ik helt hvad jeg skal tro om de test. jeg var til læge 14 maj og blev undersøgt af min læge,fordi vi gerne ville sendes til en gyn. og alt så ud som det skulle,så jeg fik en henvisning til gyn. vi har prøvet et års tid,men uden held(troede vi). kort tid efter skulle jeg ha mens,men den kom ik,og jeg testede,men negativ... 2 dage efter fik jeg så mens øv øv. Da den så var slut så begyndte jeg at plet bløde. så jeg gik til læge,og fik afvide jeg var gravid og var omkring 7 uger henne. så den kan godt vise negativ og man er gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.