Nogle der er gode til synonymer??! (Virkelig pointless!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2008

ka li ja

jo det er pisse irritende!!!! man kan nogle gange tænke flere dage....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Nadi

Det er sådan jeg har det lige nu med Mary. Jeg VED jeg har set og snakket med hende før. Jeg er sgu sikker! Eller også er jeg ikke :$

Hun virker bare så bekendt!

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

Det siges endda at der er uenighed om man er pseudotvilling hvis der er 18 eller 24 mdr. imellem.
Det er vist ret forskelligt hvor grænsen går.

Anmeld

21. juni 2008

Loggidut

jeg har altså engang rendt på en dobbeltgænger som jeg var sikker på jeg kendte, og det underlige var, at jeg åbenbart også var dobbeltgænger til en hun kendte, det resulterede i at vi snakkede skide godt sammen i nogle minutter, indtil jeg spurgte hende: hvordan går det med dem deroppe (gamle kollegaer) og hun så siger : Hvem???

så begyndte vi bare begge at grine og ryste på hovedet, det var bare skide pinligt, men hun var da flink og rar at tale med!

enden på det blev, at vi bare gik hver til sit, godt røde i kammen...

så altså Tynen, en dobbeltgænger!

men til gengæld...er de der pseudotvillinger (staves), ikke lige det jeg havde regnet med???
Jeg troede det var når børnene var født inden for det samme år????8D

Anmeld

21. juni 2008

Nadi

Loggidut skriver:

men til gengæld...er de der pseudotvillinger (staves), ikke lige det jeg havde regnet med???
Jeg troede det var når børnene var født inden for det samme år????8D

Hvordan pokker kan det lade sig gøre? Så skal man dæleme være hurtig og føde et barn i januar og blive gravid i feb og så føde i november... Eller hva???

:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.