Annika spiser alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Mary

Jeg ved godt hun er så lille, at hun ikke aner hvad hun propper i munden, men det er så ekstremt synes jeg (?) Oplevede det ikke med Juliane....

Annika har spist: en død bille, smagt på sit lort da hun sked på gulvet, kattehår, støv, sand, smagt på andres tæer +o( , små sten, min ørering, papir - alt fra reklamer, magasiner, pixibøger, og hun SPISER det altså. Så har hun gnasket sig igennem gummistyret på Julianes dukkevogn, og hun bliver virkelig sur når hun ikke må, og så har hun spist af op til flere bolde.... Skal vi forvente at det næste bliver levende ild og lysten til at sove på glasskår?? (?) ....nårhhh ja, sålerne og remmene på sko og sandaler er et stort hit også (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Nadi

Ha ha ha :))

Jeg tror heldigvis ikke det når ud i det ekstreme! Oliver skal også samge på alt; papir, skosåle, sten, mine bukser, andres fingre, mine tæer, kapsler, skrugelåg... Ja jeg kunne blive ved ALT bliver proppet ind. Han fik engang fat i slik skålen og før jeg vidste af det så hae han et spegelæg i munden! Så hvis vi ikke lige har et øje på ham, ja så aner jeg ikke hvad der ryger ind.

-Nadia

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

Haha :)

Grinte altså lidt da jeg læste det - Det ville da være synd at sige hun er kræsen.

Er sikker på at Stella ville gøre det samme hvis hun ikke blev bustet mens hun var ifærd med at gøre det.

Man lærer efterhånden at et pludseligt meget stille barn i et andet rum ikke er gode tegn :)

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

Læste forresten om en på NB, der havde et barn der sad og slubrede vand af den der holder til toiletbørsten +o( Men lidt sjovt alligevel..

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

Tynen skriver:

Læste forresten om en på NB, der havde et barn der sad og slubrede vand af den der holder til toiletbørsten +o( Men lidt sjovt alligevel..

Jep den læste jeg også og nøj hvor jeg, ja +o( !!!

Anmeld

20. juni 2008

linemus

Tynen skriver:

Ej føj - det er da noget af det klammeste!!!

Anmeld

20. juni 2008

linemus

Hun lyder godt nok altædende, din Annika. Jeg troede Signe var slem, men det er hun da vist ikke alligevel. Hun smager bare på det hele, men spytter som regel ud igen - tror jeg da, jeg skal ikke kunne sige, om hun spiser noget bag min ryg. Men det er også bare alt og hele tiden: alt fnuller skal i munden, sten, græs, nullermænd, osv. Hvis jeg siger nej, spytter hun godt nok ud, men så prøver hun bare det næste græsstrå, og så bliver det altså lidt anstrengende i længden at have hende med udenfor...

De har begge to lært, at hvis jeg siger "Nej, adder" så har de fat i noget forkert, og så sidder de og spytter og laver pruttelyde med munden :D

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

linemus skriver:

Hun lyder godt nok altædende, din Annika. Jeg troede Signe var slem, men det er hun da vist ikke alligevel. Hun smager bare på det hele, men spytter som regel ud igen - tror jeg da, jeg skal ikke kunne sige, om hun spiser noget bag min ryg. Men det er også bare alt og hele tiden: alt fnuller skal i munden, sten, græs, nullermænd, osv. Hvis jeg siger nej, spytter hun godt nok ud, men så prøver hun bare det næste græsstrå, og så bliver det altså lidt anstrengende i længden at have hende med udenfor...

De har begge to lært, at hvis jeg siger "Nej, adder" så har de fat i noget forkert, og så sidder de og spytter og laver pruttelyde med munden :D

Nej hvor godt! Ville ønske Ollie gjorde det samme, men her er det sgu lige omvendt... Han spytter sin dejlige aftensmad ud og stopper alt andet klamt i munden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.