Et lille visit på sygehuset....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Næe Anne, jeg tror heller ikke jeg føder lige forløbi. Nå men de kommer jo nok ud på et tidspunkt

Det må man da håbe... noglegange tænker jeg at hun squ sikkert blir derinde for evigt  

Nå men fik lige gennemgået alt babytøjet idag... og Sidsel - jeg har jo INGENTING - jeg blir nødt til at skulle ud og købe mere  Er du klar på kærebørn tur imorgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

mor til lille emma

Jeg er lige nødt til at sige en ting  Jeg har en veninde, som fødte for 1 år siden og hendes vand gik på samme måde som du beskriver det.

Hun vågnede om natten og troede hun havde tisset i bukserne, hun tog bind på og ringede til fg. de sendte hende hjem igen.. Hun sov videre og vågnede ved at der kom en lille smule ud igen, ringede igen og tog derind... Men blev sendt hjem igen.. 3. gang ringede hun og sagde at det ikke kunne passe for hun havde bestemt ikke pisset i bukserne 3 gange  Hun blev bedt om at tage bindene med derind... for at de kunne se.. ja lidt klamt..

Det viste sig så at vandet var gået og det var gået øverst i stedet for nederst... Hun blev så derefter på hospitalet og fødte. Hun var derefter 6 cm åben... Så hold øje med det, hvis det er det samme der sker for dig

Ville bare lige fortælle det, ikke afskrække, slet slet ikke. Synes bare det er værd at holde meget øje med.. Der skal jo max gåd e der 24 timer fra vandet er gået til bebs er her..

Anmeld

20. juni 2010

Anne85

Nu med en pige i maven skriver:

Jeg er lige nødt til at sige en ting  Jeg har en veninde, som fødte for 1 år siden og hendes vand gik på samme måde som du beskriver det.

Hun vågnede om natten og troede hun havde tisset i bukserne, hun tog bind på og ringede til fg. de sendte hende hjem igen.. Hun sov videre og vågnede ved at der kom en lille smule ud igen, ringede igen og tog derind... Men blev sendt hjem igen.. 3. gang ringede hun og sagde at det ikke kunne passe for hun havde bestemt ikke pisset i bukserne 3 gange  Hun blev bedt om at tage bindene med derind... for at de kunne se.. ja lidt klamt..

Det viste sig så at vandet var gået og det var gået øverst i stedet for nederst... Hun blev så derefter på hospitalet og fødte. Hun var derefter 6 cm åben... Så hold øje med det, hvis det er det samme der sker for dig

Ville bare lige fortælle det, ikke afskrække, slet slet ikke. Synes bare det er værd at holde meget øje med.. Der skal jo max gåd e der 24 timer fra vandet er gået til bebs er her..

Okay... ej gisp... men de kan vel ikke se hvis det gør øverst?? Ih altså... alle de bekymringer man har som gravid

Da jeg gik i fødsel første gang var det nemlig lidt a la det samme... derfor tænkte jeg at jeg hellere ville ringe derop for en sikekrheds skyld. Da jeg fødte kristian vågnede jeg om natten ved at mine trusser blev våde. Jeg ringede til fødegangen og fik at vide at med mindre det blev evd med at sive så var det bare fordi jeg havde tisset i bukserne. Nå men der kom ikke mere og jeg tænkte lidt at så have jeg squ sikekrt tisset i bukserne  men nogle timer efter begyndte jeg altså at få små veer og han er født dagen efter. Så det har jo været vandet der var begyndt at sive...

Anmeld

20. juni 2010

Corn

Jeg er sikker på det er en start på snarlig baby-ankomst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.