Et lille visit på sygehuset....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Anne85

Argh!! Jeg bliver snart rigtig træt af den her krop og alle dens små signaler som alligevel ikke bliver til en dyt

Nå men igår lidt i 18 står jeg midt i stuen og pludselig kan jeg mærke at mine trusser bliver MEGET våde - skynder mig ud på toilettet og kan konstatere at det er noget helt helt vandtyndt (der på ingen måde lugter af urin eller lignende og er alt for tyndt til at være udflåd) der er på vej ud af mig. Jeg går og afventer den næste time og kan konstatere at der bliver ved med at komme lidt. Ringer derfor til fg som rigtig gerne vil se mig da det jo kan være vandet der så småt er begyndt at sive og i såfald skal man jo gerne føde et døgn efter. Jeg får besked på at ta et bind på og så komme derind 20.30 (hmmm... det var temmelig upopulært ved manden - lige midt i fodbold kampen ). Der komemr lidt mere i bindet men ikke meget.

Jeg har egentlig på intet tidspunkt en forventning om at det er fødslen der er ved at gå i gang - er faktisk bare lidt træt af at skulle derop for jeg var så død træt og havde bare lyst til en hygge aften hjemme med mand og søn. Desuden skulle vi hive mormor væk fra en fødselsdag for at hun kunne komme og passe sønnike. Men tænker alligevel at det var jo sådand et startede med den første fødsel så det kan jo være.

Nå men vi kommer derop og hun undersøger mig godt og grundigt indvendigt - der er ikke umiddelbart tegn på vandafgang. Hun taler om at det kan være noget såkaldt for-vand der er gået (åbenbart at der går lidt vand hvorefter det så lukekr sig og der ikke kommer mere). Hun kan mærke at jeg er 1/2 cm åben men ellers er der ikke umiddelbart tegn på forestående fødsel. MEN den gode nyhed er, at prinsessen stadig ligegr med hovedet endad (det har jeg sørme været noget nervøs for) og at hun faktisk stort set står fast nu (jordemoderen kan stadig skubbe til hendes hoved når hun undersøger mig indvendigt - men kun når hun virkelig skubber til) med hovedet godt langt nede i bækkenet (så det har været hovedet jeg har kunne mærke selv næsten lige inden for indgangen  Så om ikke andet så burde hun stå godt klar til at ville ud... om det så blir idag, imorgen eller om 3-4 uger må tiden vise

Jeg får kørt en strimmel som er rigtig fin - men for dælen hvor kan jeg godt forstå at jeg synes det er lidt hårdt for tiden - den giver konstant udsving for plukveer - så min krop er på konstant arbejde

Og så måler hun lige mit blodtryk som også er rigtig fint.

Jeg får et af sygehusets "dejlige" bind på og bliver så sendt hjem med beskeden om at observere i løbet af natten - er bindet godt fyldt til morgen skal jeg igen ringe derind.

Meeen der er ik rigtig kommet noget  Er lige stået op og umiddelbarte r der ikke tegn på noget - har skide ondt down stairs og konstant plukveer - men det er jo ikke noget nyt og prinsessen er i vild hopla derinde.

Så øv bøv - endnu en falsk alarm. begynder efterhånden at tror at hun vil drille mig sårn her i ihvertfald 2-3 uger endnu  Og SHIT hvor føles det bare som uendelig lang tid når man efterhånden er nået til det punkt hvor man ikke ORKER, gider, magter noget som helst andet end bare ligge herhjemme og føle sig som en hval

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

NoName

Ihh Anne sikke hun driller den lille... meen lur min om hun ikke kommer inden næste weekend eller der omkring... Det sætter jeg mine penge på

Knus Majken

Anmeld

20. juni 2010

Anne85

noname skriver:

Ihh Anne sikke hun driller den lille... meen lur min om hun ikke kommer inden næste weekend eller der omkring... Det sætter jeg mine penge på

Knus Majken

Uha man ku håbe Majken... meeen noget siger mig at hun blir derinde nogenlunde lige så længe som sin storebror (og så siger man vist at piger i gennemsnit bliver derinde et døgn mere end drenge... så det må blive 40+4 )

Anmeld

20. juni 2010

sbs78

Uuuu Anne hvor er det bare træls. Kan godt forstå at du er pisse træt af det. Men du er altså nød til at vente lide, for vi skulle jo ligge er skrige på hver, af vores fødestuer ha ha ha.

Anmeld

20. juni 2010

Risen

Øv hvor er det bare træls.. Dumme drillebørn  .. Men altså hvis dit "ydre" vand er gået eller hvad man kalder det, betyder det så ikke at der ikke går længe før det næste kommer? eller?.. 

Arh er selv ved at blive sindssyg , har haft ja undskyld men tyndmave de sidste 4 dage og troede da at det var et tegn på at fødslen snart gik igang??.. Men der sker ingenting udover toilet besøg.. hmm.. 

Anmeld

20. juni 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Uuuu Anne hvor er det bare træls. Kan godt forstå at du er pisse træt af det. Men du er altså nød til at vente lide, for vi skulle jo ligge er skrige på hver, af vores fødestuer ha ha ha.

Jamen du må sørme også gerne føde nu kære Sidsel.... tror dog ikke mit er lige op over... der går nok nogle uger endnu

Anmeld

20. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Øv hvor er det bare træls.. Dumme drillebørn  .. Men altså hvis dit "ydre" vand er gået eller hvad man kalder det, betyder det så ikke at der ikke går længe før det næste kommer? eller?.. 

Arh er selv ved at blive sindssyg , har haft ja undskyld men tyndmave de sidste 4 dage og troede da at det var et tegn på at fødslen snart gik igang??.. Men der sker ingenting udover toilet besøg.. hmm.. 

Nej tror det desværre ik... hun forklarede at der kunne gå lidt fostervand og så kunne det hele lukek sig igen og så var det bare det. Øv

Ja her har der også været en god gang racer røv det sidste døgns tid... men det tror jeg nu heller ik betyder noget. Har det bare så mærkeligt idag... kan slet ik beskrive hvordan... men som min kære husbond siger, så har jeg jo sagt det den sidste uge - så det tror jeg heller ikke betyder noget

Anmeld

20. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Nej tror det desværre ik... hun forklarede at der kunne gå lidt fostervand og så kunne det hele lukek sig igen og så var det bare det. Øv

Ja her har der også været en god gang racer røv det sidste døgns tid... men det tror jeg nu heller ik betyder noget. Har det bare så mærkeligt idag... kan slet ik beskrive hvordan... men som min kære husbond siger, så har jeg jo sagt det den sidste uge - så det tror jeg heller ikke betyder noget

Øv tænke ellers at det måtte være et godt tegn når vandet gik uanset lidt eller meget..  

Ja den dumme racerrøv der, gad vide om det overhovedet betyder noget? .. Har ellers haft rimelig hård mave på grund af hæmojern osv under graviditeten, så tænker at det da må være kroppen som tømmer ud nu? .. Men nej.. åbenbart ikke.. 

Hehe Rasmus siger også at jeg hele tiden siger "nu er det nu" og der sker ikke en dyt.. Så irriterende.. Lidt alla ulven kommer ulven kommer.. Men håber virkelig ikke der går længe før vi møder vores prinsesser, man bliver jo også super utålmodig nu hvor der allerede er 1 som har født her i gruppen.. 

Anmeld

20. juni 2010

sbs78

Anne85 skriver:

Jamen du må sørme også gerne føde nu kære Sidsel.... tror dog ikke mit er lige op over... der går nok nogle uger endnu

Næe Anne, jeg tror heller ikke jeg føder lige forløbi. Nå men de kommer jo nok ud på et tidspunkt

Anmeld

20. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Øv tænke ellers at det måtte være et godt tegn når vandet gik uanset lidt eller meget..  

Ja den dumme racerrøv der, gad vide om det overhovedet betyder noget? .. Har ellers haft rimelig hård mave på grund af hæmojern osv under graviditeten, så tænker at det da må være kroppen som tømmer ud nu? .. Men nej.. åbenbart ikke.. 

Hehe Rasmus siger også at jeg hele tiden siger "nu er det nu" og der sker ikke en dyt.. Så irriterende.. Lidt alla ulven kommer ulven kommer.. Men håber virkelig ikke der går længe før vi møder vores prinsesser, man bliver jo også super utålmodig nu hvor der allerede er 1 som har født her i gruppen.. 

Ja jeg tror også dagligt jeg siger til Jacob - "ej jeg tror altså det er nu", "jeg har det virkelig mærkeligt idag", "har du din telefon med for det føles altså som om der er ved at ske noget"... så jeg kan egentlig godt forstå at han efterhånden ik tror en skid på det - det gør jeg heller ikke selv

Ja man blir da vildt utålmodig når nu hende heldige majken allerede har fået sin guldklump ud... meeen jeg havde jo sat mine penge på at det ville blive hende eller dig der kom først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.