Kirle skriver:
Glemte lige at uddybe at det er et nyt badeværelse, renovering af køkken og bryggers som skal laves her over vinteren. Vi regner med at det kommer til at koste en små 100.000 kr samlet og jeg venter stadig på forhåndsgodkendelsen (den blev væk i posten i første forsøg) så jeg kan få dagpenge.
Men derefter såååå
er det tid til at æggestokkene skal danse lidt tror jeg 
Ok så kan jeg godt forstå kæresten er lidt tilbageholdende
Det lyder godt nok til at have været en hård omgang, og hvor er det bare ærgerligt, for graviditet skulle jo gerne bare være en positiv oplevelse! Man kan jo håbe på at det ikke tager så hårdt på dig næste gang...
Men kan godt forstå at Tjalfe vil være storebror 
Jeg havde en meget nem graviditet i modsætning til dig, men synes tilgengæld også det har været super hårdt at blive mor, med alt hvad det indebærer, og samtidig ønsker jeg, ligesom dig, også at give Lauritz al vores fokus i hans første leveår. Men jeg vil meget gerne have flere, gerne et par stykker mere, hvis det lader sig gøre
Måske om et par år? (Vi har jo heldigvis begge stadig en del år at løbe på
)
Jeg har MASSER af tøj i gemmerne, har gemt ynglingstøjet, så det er ikke alt jeg sælger, men vi arvede en masse og fik en masse til Lauritz, oven i det jeg har købt og han har vokset aaaalt for hurtigt, så har ikke nået at bruge alt tøjet til ham. Han er idag en str. 74-80 
Forresten, jeg har ikke kunne finde dig på Facebook?? hmm..
Rigtig god aften til dig og din familie

Anmeld