Masser af tøj til drenge og unisex str. 56 og 62 sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. juli 2010

<3

linselouise skriver:

Ej Kirsten, det er da bare med at komme igang! -Special price for you!

Det er jo ikke fordi jeg ikke har lysten til at begynde at samle ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Mia Johnsen

Hej.. Hvad er prisen samt str. på billede 1, 2, 6,10,15,18,19,21,22 og 28.

Anmeld

4. juli 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Det er jo ikke fordi jeg ikke har lysten til at begynde at samle ... 

Haha I get the point!

Men altså, skal Tjalfe ikke være storebror? Tænk sig at have to af din slags, så kan man da umuligt ønske sig mere (Selv om jeg nu er MEGET tilfreds med mit eget yngel )

Anmeld

4. juli 2010

L.J.L

Mia Johnsen skriver:

Hej.. Hvad er prisen samt str. på billede 1, 2, 6,10,15,18,19,21,22 og 28.

Puha det var meget tøj, skal lige have fundet det frem, så finder jeg en god pris på det hele

Har du en smertegrænse? -Så må jeg se om jeg kan holde mig indenfor den

Anmeld

4. juli 2010

<3

linselouise skriver:

Haha I get the point!

Men altså, skal Tjalfe ikke være storebror? Tænk sig at have to af din slags, så kan man da umuligt ønske sig mere (Selv om jeg nu er MEGET tilfreds med mit eget yngel )

Jo Tjalfe skal da klart være storebror synes jeg og han selv. I øjeblikket leger han "du er min lillesøster" med alle piger Lidt pinligt! Men heldigvis på den gode måde og jeg sværger at jeg ikke har sat det igang.

Men kæresten er lidt mere tilbageholdende for jeg var meget syg under min graviditet og han har svært ved at skulle overskue et barn i selvstændighedsfasen og så mig dødsyg. Jeg lå på grænsen mht svangerskabsforgiftning mm så det kan jeg godt forstå.

Meeen æggestokkene er godt nok begyndt at skrige efter en til For Tjalfe er jo megalækker og det er Lauritz jo også så det er jo svært at sige nej til en til. Men hvis det bliver så bliver det om et års tid når vi har fået styr på økonomi og Tjalfe er fyldt en 3,5-4år. Man siger at hvis man venter til de er over 4år så er det som at have to enebørn. Forstået på den måde at den store har helt andre behov end hvis man får dem tættere på, så det ikke føles som et tab på nogen måde. Det skulle også mindske søskendejalousi mm Så det vil jeg gerne. ønsker ikke at Tjalfe skal mangle på nogen måde.

Hvad med jer? I sælger ud sååå ingen nr.2 i nær fremtid?

Anmeld

4. juli 2010

<3

Kirle skriver:

Jo Tjalfe skal da klart være storebror synes jeg og han selv. I øjeblikket leger han "du er min lillesøster" med alle piger Lidt pinligt! Men heldigvis på den gode måde og jeg sværger at jeg ikke har sat det igang.

Men kæresten er lidt mere tilbageholdende for jeg var meget syg under min graviditet og han har svært ved at skulle overskue et barn i selvstændighedsfasen og så mig dødsyg. Jeg lå på grænsen mht svangerskabsforgiftning mm så det kan jeg godt forstå.

Meeen æggestokkene er godt nok begyndt at skrige efter en til For Tjalfe er jo megalækker og det er Lauritz jo også så det er jo svært at sige nej til en til. Men hvis det bliver så bliver det om et års tid når vi har fået styr på økonomi og Tjalfe er fyldt en 3,5-4år. Man siger at hvis man venter til de er over 4år så er det som at have to enebørn. Forstået på den måde at den store har helt andre behov end hvis man får dem tættere på, så det ikke føles som et tab på nogen måde. Det skulle også mindske søskendejalousi mm Så det vil jeg gerne. ønsker ikke at Tjalfe skal mangle på nogen måde.

Hvad med jer? I sælger ud sååå ingen nr.2 i nær fremtid?

Glemte lige at uddybe at det er et nyt badeværelse, renovering af køkken og bryggers som skal laves her over vinteren. Vi regner med at det kommer til at koste en små 100.000 kr samlet og jeg venter stadig på forhåndsgodkendelsen (den blev væk i posten i første forsøg) så jeg kan få dagpenge. Men derefter såååå er det tid til at æggestokkene skal danse lidt tror jeg

Anmeld

4. juli 2010

Mia Johnsen

Jeg håber der ikke er nogle fejl og mangler ved tøjet.. Glæder mig til at høre din pris

Anmeld

4. juli 2010

L.J.L

Mia Johnsen skriver:

Jeg håber der ikke er nogle fejl og mangler ved tøjet.. Glæder mig til at høre din pris

Hej Mia

Det hele er i rigtig flot stand, og meget er aldrig brugt kun vasket en gang. Hvad siger du til 500,- inkl. porto så smider jeg en lille ekstra ting oven i

Anmeld

4. juli 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Glemte lige at uddybe at det er et nyt badeværelse, renovering af køkken og bryggers som skal laves her over vinteren. Vi regner med at det kommer til at koste en små 100.000 kr samlet og jeg venter stadig på forhåndsgodkendelsen (den blev væk i posten i første forsøg) så jeg kan få dagpenge. Men derefter såååå er det tid til at æggestokkene skal danse lidt tror jeg

Ok så kan jeg godt forstå kæresten er lidt tilbageholdende Det lyder godt nok til at have været en hård omgang, og hvor er det bare ærgerligt, for graviditet skulle jo gerne bare være en positiv oplevelse! Man kan jo håbe på at det ikke tager så hårdt på dig næste gang...

Men kan godt forstå at Tjalfe vil være storebror

Jeg havde en meget nem graviditet i modsætning til dig, men synes tilgengæld også det har været super hårdt at blive mor, med alt hvad det indebærer, og samtidig ønsker jeg, ligesom dig, også at give Lauritz al vores fokus i hans første leveår. Men jeg vil meget gerne have flere, gerne et par stykker mere, hvis det lader sig gøre Måske om et par år? (Vi har jo heldigvis begge stadig en del år at løbe på )

Jeg har MASSER af tøj i gemmerne, har gemt ynglingstøjet, så det er ikke alt jeg sælger, men vi arvede en masse og fik en masse til Lauritz, oven i det jeg har købt og han har vokset aaaalt for hurtigt, så har ikke nået at bruge alt tøjet til ham. Han er idag en str. 74-80

Forresten, jeg har ikke kunne finde dig på Facebook?? hmm..

Rigtig god aften til dig og din familie

Anmeld

4. juli 2010

<3

Ok så kan jeg godt forstå kæresten er lidt tilbageholdende Det lyder godt nok til at have været en hård omgang, og hvor er det bare ærgerligt, for graviditet skulle jo gerne bare være en positiv oplevelse! Man kan jo håbe på at det ikke tager så hårdt på dig næste gang...

Men kan godt forstå at Tjalfe vil være storebror

Jeg havde en meget nem graviditet i modsætning til dig, men synes tilgengæld også det har været super hårdt at blive mor, med alt hvad det indebærer, og samtidig ønsker jeg, ligesom dig, også at give Lauritz al vores fokus i hans første leveår. Men jeg vil meget gerne have flere, gerne et par stykker mere, hvis det lader sig gøre Måske om et par år? (Vi har jo heldigvis begge stadig en del år at løbe på )

Jeg har MASSER af tøj i gemmerne, har gemt ynglingstøjet, så det er ikke alt jeg sælger, men vi arvede en masse og fik en masse til Lauritz, oven i det jeg har købt og han har vokset aaaalt for hurtigt, så har ikke nået at bruge alt tøjet til ham. Han er idag en str. 74-80

Forresten, jeg har ikke kunne finde dig på Facebook?? hmm..

Rigtig god aften til dig og din familie

ja ikke? Fuld forståeligt

Ja det er en omvæltning at blive mor. Tror min hårde graviditet gjorde det nemmere. Var bare så lykkelig for at have det ok fysisk igen at de hårde nætter, ømme brystvorter og tyndslidte nerver føltes som en leg. FOr der var jo en lækkermås til at gøre det hele fantastisk Sp blev ved med at spørge mig om det ikke var hårdt og jeg sagde selvfølgelig er det hårdt - det er bare så meget mere dejligt! hæhæ

Mærkeligt med Fb. Prøver lige at se om jeg kan finde dig ellers må vi snakke sammen igen om det

Ja de små vokser ud af størrelserne så hurtigt. Og jo vi har også gemt yndlingstøjet - har store planer om at sætte dem i en stor ramme. Resten har vi givet videre. Men Tjalfe bruger også str. 116 og 122 i dag så hvis vi skulle have gemt det hele så ville vi jo ikke kunne være her i vores lejlighed Vi havde en ordning om at lave rotation i vennekredsen med brugt tøj så nu må vi se om der er noget når det bliver vores tur igen Bla. fik en enlig mor en hel IKEA pose med tøj. Det føltes rart

Jo ville så gerne have min. én til Og jo har da lidt år endnu før det bliver kritisk Så det når vi nok Tjalfe blev jo lavet som en næsten smutter (vi havde smidt prævention men ville gerne vente alligevel) så er ret fortrøstningsfuld mht. en ny graviditet. Tja men sådan er det. Der skal altid være noget

Det er derfor man får lækre børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.