SØGES: iPhone til fornuftig pris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
425 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Halbschön

Hej piger..

Jeg søger en iPhone til en fornuftig pris... Er der nogle af jer der ligger inde med en, eller kender I nogle der gør??

Jeg har kigget på dba.dk, trendsales.dk osv, så I behøver ikke smide link ;-)

// Renée

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Mira0911

Renée88 skriver:

Hej piger..

Jeg søger en iPhone til en fornuftig pris... Er der nogle af jer der ligger inde med en, eller kender I nogle der gør??

Jeg har kigget på dba.dk, trendsales.dk osv, så I behøver ikke smide link ;-)

// Renée

Heh, jeg var i elgiganten igår for at skulle købe en Iphone, prisen var 6100,- den må åbenbart ikke sælges i butikkerne uden abonnement, ved ikke hvorfor...

Mange er nok i gang med at sælge deres Iphone, da Iphone 4 snart kommer...

Anmeld

19. juni 2010

Halbschön

MoarJ skriver:

Heh, jeg var i elgiganten igår for at skulle købe en Iphone, prisen var 6100,- den må åbenbart ikke sælges i butikkerne uden abonnement, ved ikke hvorfor...

Mange er nok i gang med at sælge deres Iphone, da Iphone 4 snart kommer...

Nej det har jeg godt nok læst det med at den ikke må sælges i butikkerne uden abonnement.. Underligt.. Og det skal jeg ha, fordi jeg har telmore, og der har de lavet et specielt abonnement til iPhones...

Jaa, håber også at der er nogle der skal til og sælge nu her inden den kommer, men folk har den alt alt for dyrt til salg ifht. hvad ny koster i butikkerne..

Anmeld

19. juni 2010

Misa

Jeg har en til salg til 2800kr..  

Anmeld

19. juni 2010

Halbschön

ØnskeBabyen2010 skriver:

Jeg har en til salg til 2800kr..  

Hvilken en? Hvor gammel? I hvilken stand? Garantibevis?

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

Renée88 skriver:

Nej det har jeg godt nok læst det med at den ikke må sælges i butikkerne uden abonnement.. Underligt.. Og det skal jeg ha, fordi jeg har telmore, og der har de lavet et specielt abonnement til iPhones...

Jaa, håber også at der er nogle der skal til og sælge nu her inden den kommer, men folk har den alt alt for dyrt til salg ifht. hvad ny koster i butikkerne..

Ja.. Jeg købte så en HTC Desire - Minder også lidt om en Iphone... Er hvert fald glad for den...

Håber du finder en... Weee... Har selv telmore også...

Anmeld

19. juni 2010

Misa

iPhone 3gs 16 gb. den er 9 måneder gammel.. Den er næsten som ny har lidt få ridser bagved men ikke meget.. den har ligget i beskyttelse cover stortset hele tiden..

Den er ikke simlåst, der er garantibevis med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.