ØØhh Tynen, har jeg spottet din dejlige unge på Nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Mary

Hej hej.

Jeg sidder lige og skal købe sådan noget papir til at pakke om dåbskjolen :D, er derfor på sweet-design, og så får jeg øje på en pige med store øjne og lille sød næse aller øverst på sitet, og jeg er bare helt sikker på at jeg har set hende før, og vist også hendes mor :P

Er det ikke jer??? Nu må du ikke sige jeg tager fejl, for det kunne faktisk godt blive rimelig pinligt :$ Men joooo, jeg mener bestemt at have set det billede før, ikk??? 8D

Nu trykker jeg send, og håber virkelig ikke jeg tager fejl :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Loggidut

psssst...den er god nok...den lækre unge kan man kende over alt!

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

Det er Tynen's mor der har Sweet Design :) -Nadia

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

Haha - Jo det er rigtig nok.
Man er vel lidt celeb ;)

Ej, det er mine forældres hjemmeside (Som jeg har brugt de sidste 5 måneder på at oversætte!!!!8( ) og så er det jo praktisk at bruge Stella som model.

Anmeld

20. juni 2008

Mary

Ih, der kan man bare se! Jeg VIDSTE det :D Jamen så har jeg sikkert talt i telefon med din mor da vi købte dåbskjole til Juliane i sin tid - er din mor hende der også hedder Juliane? :) Kan huske hun syntes det var skægt at vores barn skulle hedde det, hehe.

Min eks-kæreste har vist nok lavet hjemmesiden i sin tid - eller en ældre version, det ved jeg ikke noget om, haha. Ved ikke om jeg skal skrive hans navn.....? Det er vel også lige meget, synes bare det er lidt skægt.

Måske du kan svare på hvor meget papir jeg skal bruge, hihi? Altså det der syre-klorfri..... (?) Smart nok med en der ved lidt om det, hehe.

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

Ja, det hedder min mor også :)

Ej, starter din Ex´s navn med T mons tro?!

Det er da lidt sjovt alligevel.
It´s a small world :)

Jeg sender lige en sms til hende kragen derhjemme med det papir.
Jeg aner intet om det nemlig :$

Anmeld

20. juni 2008

Mary

Jepper....Thomas :)

Anmeld

20. juni 2008

Mary

Det ville være virkelig fornemt hvis du kunne høre om det papir (H)

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

Maria - Tjek lige din post om 2 sek. :)

Anmeld

21. juni 2008

birgittemarie

Nej, hvor sjovt! Der sad jeg og osede før Nova Marias dåb for at finde inspiration til dåbskjolen - og hun har virkeligt mange fine kjoler (L) - og jeg lagde slet ikke mærke til jer. Godmorgen mand, for en åndsnærværelse, jeg surfer med. Tror Pokker, jeg aldrig kan finde det, jeg søger 8D
I er rigtig fine celebs (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.