Er lidt frustreret over min mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Nadi

Oliver har haft en træls periode hvor han bare var en URO når han blev lagt i seng... Det kunne ta timer fordi han bare ikke ville, og fordi han havde så meget krudt i røven. Det var som om at han bare ikke ville falde i søvn i sin seng, men hos en af os (læs: sin far). Og da Dennis ikke er den der ejer mest tålmodighed "gav han op" og lod ham sidde hos ham til han faldt i søvn. Jeg mener og synes han skal kunne falde i søvn i sin egen seng!

Fordi han var så urolig og fordi han nogle gange skal have næsten to flasker vælling for at falde til ro, valgte jeg at bruge et trick herinde fra og give ham en gang havregrød til at falde i søvn på. Så rutinen her de sidste par dagehar været først havregrød, tandbørstning, tør ble, nattøj og så en flaske vælling. Det har virket helt perfekt og han har sovet så godt om natten! Det er først om først på morgenen vi skal ind til ham ellers høre vi ham ikke... Det har jo været skønt.

Nå problemet er så at her til aften gider min kære mand så ikke at give ham havregrød og nu er han faldet i søvn ved Dennis!

Jeg er lidt irriteret over at vi ikke kan blive enige eller at han bare gider prøve at få oprettet en rytme.

Ja jeg vil ikke rigtig nogle steder hen med det her, men har bare lige brug for at komme af med det!

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

mor til en del

Sådan er min mand også, men vi elsker dem jo alligevel;)

Lisbeth.

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

Ihh, de mænner!! :)

På den anden side, er det måske meget godt at Oliver ved at der er forskel på hvordan mor gør tingene og hvordan far gør tingene.

Ej, ved det sgu ikke.
Det ville da bare være federe hvis de bare gjorde som der blev sagt :)

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

Lisbeth Pedersen skriver:

Sådan er min mand også, men vi elsker dem jo alligevel;)

Lisbeth.

Det gør vi (L) Faktisk troede jge aldrig i min vildeste fantasi at det var muligt for mig at finde og elske en mand så meget som jeg elsker Dennis!

Anmeld

20. juni 2008

Plysbjørnen

Nadi jeg tror ind i mellem at mænd bare skal være på tværs af hvad vi kvinder gerne vil have...

Når vi har problemer med Laura kan min kæreste godt finde på at lukke døren og bare lade hende skrige selv om han ved det gør ondt på mig at høre når hun græder så voldsomt... Efter en halv time står jeg gerne op og sætter mig med hende ind til hun sover... også selv om det tager både 2 og 3 timer...

Betina1978

Anmeld

20. juni 2008

ka li ja

nadi, måske har oliver brug for jer til at falde til ro ved. man kan du lægge ham til at sove uden bøvl hvis far ikke er der?
det du skriver med havregrøden er PISSE træls han ikke fik i ham når det nu hjælper så godt... har i snakket om dt, igen? du skal bare få det til at falde ind i en god sætning, og så sig et eller andet så det bliver til hans fordel. han vil aldrig fatte mistanke;):P
jeg er selv træt af når sådan noget sker her hjemme.jeg blir som regel lidt muggen og siger det til ham igen.. så er den skid slået:D

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

ka li ja skriver:

nadi, måske har oliver brug for jer til at falde til ro ved. man kan du lægge ham til at sove uden bøvl hvis far ikke er der?
det du skriver med havregrøden er PISSE træls han ikke fik i ham når det nu hjælper så godt... har i snakket om dt, igen? du skal bare få det til at falde ind i en god sætning, og så sig et eller andet så det bliver til hans fordel. han vil aldrig fatte mistanke;):P
jeg er selv træt af når sådan noget sker her hjemme.jeg blir som regel lidt muggen og siger det til ham igen.. så er den skid slået:D

Det er nemlig tit (synes jeg) at jeg kan få ham til at sove uden problemer stille og roligt hvis ikke far er der... Og Oliver falder helt klart til ro ved os, men med det samme vi prøver at lægge ham ind bliver han lys vågen, med mindre han sover helt!

Anmeld

21. juni 2008

bette

det problem havde jeg også.. jeg tog en alvorssnak med min mand om det.. for jeg synes man skal stå sammen om hvordan man gør.. selvfølgelig kan man ikke gøre det 100% det samme.. men synes man skal bakke hinanden op.

fx jeg sagde til min mand at han IKKE måtte tage mikkel op af sengen.. lige meget hvor meget mikkel skreg.. og det tog kun 15 min første gang og ellers så sover han bare.. netop fordi han ved at han ikke kan få os til at komme og tage ham op så han får sin vilje.. har været meget streng hva det angår.. men det har hjulpet gevaldigt.. og mikkel er jo ikke ked af det når han skriger som en vild.. han er bare hysterisk.. og VED at det virker hvis han bliver ved.. jeps så mange hjernceller har han altså..

men ja jeg ville tage en snak med ham om det.. og så fortælle ham at det her er vigtigt for ollie..

Anmeld

21. juni 2008

bette

vil lige understrege at mikkel ikke er ked når han skriger og hvis han er så trøster jeg selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.