Oliver har haft en træls periode hvor han bare var en URO når han blev lagt i seng... Det kunne ta timer fordi han bare ikke ville, og fordi han havde så meget krudt i røven. Det var som om at han bare ikke ville falde i søvn i sin seng, men hos en af os (læs: sin far). Og da Dennis ikke er den der ejer mest tålmodighed "gav han op" og lod ham sidde hos ham til han faldt i søvn. Jeg mener og synes han skal kunne falde i søvn i sin egen seng!
Fordi han var så urolig og fordi han nogle gange skal have næsten to flasker vælling for at falde til ro, valgte jeg at bruge et trick herinde fra og give ham en gang havregrød til at falde i søvn på. Så rutinen her de sidste par dagehar været først havregrød, tandbørstning, tør ble, nattøj og så en flaske vælling. Det har virket helt perfekt og han har sovet så godt om natten! Det er først om først på morgenen vi skal ind til ham ellers høre vi ham ikke... Det har jo været skønt.
Nå problemet er så at her til aften gider min kære mand så ikke at give ham havregrød og nu er han faldet i søvn ved Dennis!
Jeg er lidt irriteret over at vi ikke kan blive enige eller at han bare gider prøve at få oprettet en rytme.
Ja jeg vil ikke rigtig nogle steder hen med det her, men har bare lige brug for at komme af med det!
-Nadia
Anmeld