Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Spille golf.
Være hjemme, på ferie i sommerhuset ved Skagen, shoppe i skagen, spille golf, sove længe...
Men ja, ellers, som M2 siger, endagsture, til Djurs, Fårup sommerland osv.
Hvis nogen vil på besøg i det midtjyske, så sig til.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
En uge i sommerhus i Blokhus som sædvanlig. Ellers bare et par hyggelige uger herhjemme med manden og ungerne.
Bamme skriver: Spille golf. Være hjemme, på ferie i sommerhuset ved Skagen, shoppe i skagen, spille golf, sove længe... Men ja, ellers, som M2 siger, endagsture, til Djurs, Fårup sommerland osv. Hvis nogen vil på besøg i det midtjyske, så sig til.
hvor er det jeres sommerhus ligger? jeg er jo født og opvokset i Skagen...
AG
Vi har haft vores første uges sommerferie i Skagen i den uge hvor der var pragtfuldt sommervejr!!
I uger 29 skal vi hygge os herhjemme, i uge 30 tager vi en miniferie i Århus hvor svigerne låner vores to store børn nogle dage, og i uge 31 tager jeg ungerne med til Norge i 4 dage helt alene, hvilket nok skal blive en interessant rejse frem og tilbage med fly!
Og sidst men ikke mindst skal vi til Malta i september
Ungerne har 5 ugers ferie fra børnehave og dp. De to af ugerne skal vi til Gran Canaria - det bliver super. De øvrige 3 uger har manden ikke ferie, men har lavet sin arbejdsplan så han er hjemme til frokost hver dag, så det er bare super . Håber sommervejret i DK opper sig lidt.
Marco2 skriver: hvor er det jeres sommerhus ligger? jeg er jo født og opvokset i Skagen... AG
Arj, er du?
Hvor fedt, om sommeren ihvertfald?
Sommerhuset ligger i Ålbæk.
Har ikke helt styr på endnu, hvilke dage/uger vi er deroppe. MEN én ting ved jeg, jeg skal dælme prøve at spille golf deroppe.
I uge 26 skal vi i sommerhus og det glæææder jeg mig bare til!!
Ellers skal vi en tur til Legoland og ellers ikke det vilde, huset har første prioritet. Men hvis husbonden vil have fred og ro kommer jeg gerne til Hou en dag Der er så skønt, og så får man bare de bedste pandekager med is på de egne
vi tager til jylland i morgen nogle dage til min svigermor. næste uge skal vi i djurs sommerland.. i juli skal vi til grøn koncert. prinsessens første så det skal nok blive spændene. først i juli kører vi til frankrig i to uger og i midten af august skal vi til tyrkiet en uge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128