Hvad skal I lave til sommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

linemus

Her skal vi bare nyde den store have, at stranden og havet er tæt på, og ellers passe dagene ind efter Sofie-pigen.

De tre børnehaveunger har (tvungen) sommerferie i uge 28-29, mens faren først har fra uge 30 Det er jeg ikke helt tilfreds med, men med god tålmodighed og lidt assistance fra bedsteforældrene skal det nok gå.

Hvis der er nogen, der skulle få lyst til at besøge os i Hou, er I mere end velkommen de to uger

Højdepunktet bliver at Kasper i forlængelse af sine 3 ugers ferie, holder 6 ugers barsel. Så kan vi forhåbentlig få malet det hus og en masse andet praktisk.

Hvad skal I lave i ferien?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

bette

ikke det vilde her.. øv bøv.. skulle have været til italien.... men det kan vi ikke fordi jeg har bækkenløsning.

ellers skal vi nok bare ud til havet lidt og bare tja... flade ud

Anmeld

19. juni 2010

Kaufie

Her kommer størstedelen af ferie også til at foregå på matriklen....

Der skal laves garderobe i soveværelset, så kontoret er klar til andet brug.... Og så har manden en masseplaner for at lave forhaven mere pasnings-og børnevenlig...

Så det er da ikke utænkeligt vi lige kunne trille en tur til stranden i Hou en dag eller to......

Anmeld

19. juni 2010

ka li ja

vi kommer op til jer i uge 29 engang ))

Anmeld

19. juni 2010

Kristina V

Jamen vi skal til Blåvand i luksus sommerhus sammen med mine forældre.. Det er vi hvert år, me glæder mig altid helt vildt. Sommerhuset er bare så lækkert, og ELSKER Blåvand..

Ellers så har jeg Karoline hjemme hele Juli, så hun har sidste uge i næste uge i vuggeren...

Ellers tager vi måske op i min svigers campingvogn i Nibe nogle dage, og så har jeg, Karoline, min far og svigerfar fødselsdag i slut juni/juli, + min bror skal giftes, så synes faktisk vi er ret booket..

/Kristina - som er glad for hun har barsel når kalenderen er så fyldt!!

Anmeld

19. juni 2010

Grynt

Tjaaa, har 3 ugers ferie. En uge bliver brugt på festival..ungerne er med naturligvis   Og så tager vi nok det meste af de 2 uger i sommerhuset på Tunø.

Anmeld

19. juni 2010

linemus

Kaufie skriver:

Her kommer størstedelen af ferie også til at foregå på matriklen....

Der skal laves garderobe i soveværelset, så kontoret er klar til andet brug.... Og så har manden en masseplaner for at lave forhaven mere pasnings-og børnevenlig...

Så det er da ikke utænkeligt vi lige kunne trille en tur til stranden i Hou en dag eller to......

I skal være så velkomne

Anmeld

19. juni 2010

linemus

ka li ja skriver:

vi kommer op til jer i uge 29 engang ))

Weeeeeeee

Anmeld

19. juni 2010

Siber

Vi har 5 ugers sommerferie som starter om en uge, juhuuu!

Vi pakker bilen med telt, soveposer og grillen, også vil vejr og vind ellers bestemme hvor vi skal være.

Vi starter ud med at tage til Bornholm (Andreas skal på Roskilde festival) og tøserne skal være på ferie hos mine forældre, og jeg skal nogen dage til KBH. Når roskilde er slut, kommer Andreas til øen, også ser vi hvor der er godt vejr, så det kan blive alt fra bornholm, DK, sverige, Norge eller om vi skal køre helt til Tyskland eller Frankrige, jeg skal bare være hvor solen skinner.

I uge 29 har vi lejet en hytte i Norge (nær Larvik) og den sidste uge tænker vi at være nær hjemmet, også ture derud fra.

Jeg glæder mig sssååå meget til ferie

Knus Siber

Anmeld

19. juni 2010

Marco2

vi skal 9 dage til Tyrkiet. Glæder mig så meget til sol og sommer og ikke mindst all-Inklusivekoncept så man ikke skal tænke på at handle, lave mad, rydde op eller noget som helst. Bare kvalitid med familien. Og når jeg så siger familien mener jeg FAMILIEN, da hele svigerfamilien skal med. Vi bliver 11 ialt.

Ellers skal vi bare små endagsture, til Legoland, Fårup Sommerland el. Djurs og hvor vi ellers får lyst til at drage hen.

Og hvis tidne er til det er der en masse der skal males og gøres ved huset. Men det hedder jo ferie...

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.