nu vi ser bryllup..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

Valle81

Stumpen skriver:

Fårk den er flot!!! Det var da noget a la det her Victoria skulle have haft på i dag....

Fåååååååååååååååårk hvor bliver jeg glad når andre også synes om den:0)

jeg er helt solgt og  jeg er inde og glo på den fære gange om dagen, og jeg skal snart ud og prøve den (selvom der næsten er et år til jeg skal giftes) bare for at finde ud af om det ER sagen eller bare er skod når den kommer på:0)

Og så lige med en enkelt kalla eller 10 som brudebuket:0)

Ej det kriller for viiiiiiiiiiiiiildt i maven:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Fåååååååååååååååårk hvor bliver jeg glad når andre også synes om den:0)

jeg er helt solgt og  jeg er inde og glo på den fære gange om dagen, og jeg skal snart ud og prøve den (selvom der næsten er et år til jeg skal giftes) bare for at finde ud af om det ER sagen eller bare er skod når den kommer på:0)

Og så lige med en enkelt kalla eller 10 som brudebuket:0)

Ej det kriller for viiiiiiiiiiiiiildt i maven:0)

altså JEG ville gifte mig med dig i den kjole

Anmeld

19. juni 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

altså JEG ville gifte mig med dig i den kjole

Du er simpelthen så sød:0) Tror faktisk også jeg ville gifte mig med dig i den kjole:0)he he:0) Vi kan lave dobbelt bryllup med os i ens kjoler:0)

Anmeld

19. juni 2010

MM1987

Solajma skriver:

Uhh... den øverste af kjolerne er lige sådan en jeg kunne se mig selv blive gift i  hvor er den smuk!!!

Ja den er rigtig flot, så bare engang et almindeligt billede af den fra et bryllup og desværre er der lit meget glimmer halløj i blonden, lidt ærgeligt for det ødelægger det der vintage look...

Anmeld

20. juni 2010

AnjamortilWilliam

Caroline86 skriver:

ihh, det er også sådan nogle rigtige prinsesse kjoler ME LOOOOVE 

Tak (: Vil bare gerne giftes.

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

AnjamortilWilliam skriver:

Tak (: Vil bare gerne giftes.

det vil jeg også...

Men for det første har Daniel ikke friet endnu (og lægger heller ikke an til at gøre det OVERHOVEDET) og for det andet har vi slet ikke råd til drømme brylluppet nu... Så det bliver sikkert først når vi har fået alle de børn vi skal have osv

Anmeld

20. juni 2010

AnjamortilWilliam

Caroline86 skriver:

det vil jeg også...

Men for det første har Daniel ikke friet endnu (og lægger heller ikke an til at gøre det OVERHOVEDET) og for det andet har vi slet ikke råd til drømme brylluppet nu... Så det bliver sikkert først når vi har fået alle de børn vi skal have osv

Vi har sparet sammen i et par år og lille pigen som kommer til okt. er vores sidste barn. Vi har i forvejen en dreng også har min kæreste en søn.

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

AnjamortilWilliam skriver:

Vi har sparet sammen i et par år og lille pigen som kommer til okt. er vores sidste barn. Vi har i forvejen en dreng også har min kæreste en søn.

jamen så passer det jo ret perfekt!?

Tror også vi skal begynde at lægge lidt til side når der er til det, for det lægger op til at blive dyyyyrt når vi skal giftes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.