nu vi ser bryllup..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.969 visninger
54 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

.. synes jeg da lige vi skal finde drømme brudekjolerne frem. Jeg ved godt der er mange som allerede er gift og derfor har haft deres drømmekjole, og der har også været en tråd med kjoler, men lad os se alligevel

Jeg er forelsket i stort set alle kjoler fra Justin Alexander Daniel har lovet jeg godt må få sådan én når vi en gang får råd til det med bryllup

http://www.justinalexanderbridal.com/en_eu/justin-alexander.html?p=8

Savle savle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

mariamiss6

De er også flotte. Men sikkert hammer dyre hehe...

Jeg er ikke lige forelsket på nogen brudekjole, men hvorfor skulle jeg dog også være det????

Anmeld

19. juni 2010

Chalala85

Caroline86 skriver:

.. synes jeg da lige vi skal finde drømme brudekjolerne frem. Jeg ved godt der er mange som allerede er gift og derfor har haft deres drømmekjole, og der har også været en tråd med kjoler, men lad os se alligevel

Jeg er forelsket i stort set alle kjoler fra Justin Alexander Daniel har lovet jeg godt må få sådan én når vi en gang får råd til det med bryllup

http://www.justinalexanderbridal.com/en_eu/justin-alexander.html?p=8

Savle savle...

Woooow... nu vil jeg også giftes... nu.. nu!!! hehe

Anmeld

19. juni 2010

Moderator

Chalala85 skriver:

Woooow... nu vil jeg også giftes... nu.. nu!!! hehe

hæhæ.. synes bare de er SÅÅÅÅ smukke! Selvfølgelig er der nogle af dem som ikke er interessante, men det er ikke mange af dem hvor jeg ikke lige gisper

Anmeld

19. juni 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

De er også flotte. Men sikkert hammer dyre hehe...

Jeg er ikke lige forelsket på nogen brudekjole, men hvorfor skulle jeg dog også være det????

Tjo.. brudekjoler er da altid gode at have!?

Jeg har endnu ikke købt én, men jeg må indrømme jeg efterhånden har en ret stor samling gallakjoler

Anmeld

19. juni 2010

Chalala85

Caroline86 skriver:

hæhæ.. synes bare de er SÅÅÅÅ smukke! Selvfølgelig er der nogle af dem som ikke er interessante, men det er ikke mange af dem hvor jeg ikke lige gisper

Ja mon ikke.. jeg fik da lige lukket øjnene og set en smuk film på indersiden af ojenlågene hvor jeg er iført ret mange af dem hehe.. nøøøj de er smukke mange af dem.  Specielt de stropløse er jeg småforelsket i hehe

Anmeld

19. juni 2010

TbCp

Jeg blev gift på rådhuset, var højgravid (Liva kom 13 dage efter )
og havde denne kjole på (neders i indlægget)

Hvis jeg skulle i "rigtig" brudekjole har jeg en i tankerne... har forsøgt at finde billeder men kan ikke lige finde den helt rigtige, men noget i stil med de to her

Sådan lidt Boheme-agtigt vil jeg kalde det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2010

Moderator

TbCp skriver:

Jeg blev gift på rådhuset, var højgravid (Liva kom 13 dage efter )
og havde denne kjole på (neders i indlægget)

Hvis jeg skulle i "rigtig" brudekjole har jeg en i tankerne... har forsøgt at finde billeder men kan ikke lige finde den helt rigtige, men noget i stil med de to her

Sådan lidt Boheme-agtigt vil jeg kalde det

det er også meget smukke kjoler... SUK! Romantik

Anmeld

19. juni 2010

Valle81

Nu er det jo blevet planlagt og officielt at jeg skal stå hvid brud til maj 2011:0)

Aner ikke hvilken kjole jeg ender op i, dda jeg ikke har en anelse om hvad der vil klæde mig - er en lidt stor pige - så tænker noget med lidt ærme da jeg ikke er så vild med mine tykke arme:0)

Har kigget lidt på nettet og er lidt forelsket i denne:0)

Anmeld

19. juni 2010

Moderator

Valle81 skriver:

Nu er det jo blevet planlagt og officielt at jeg skal stå hvid brud til maj 2011:0)

Aner ikke hvilken kjole jeg ender op i, dda jeg ikke har en anelse om hvad der vil klæde mig - er en lidt stor pige - så tænker noget med lidt ærme da jeg ikke er så vild med mine tykke arme:0)

Har kigget lidt på nettet og er lidt forelsket i denne:0)

WOW... den tror jeg godt du kunne komme til at ligne et par millioner i, søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.