Har I lavet fødselsplan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Risen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Haha, det minder mig om min fødsel.. Jeg havde sagt, at jeg gerne ville føde i vand, og skrevet det i journalen, men da jeg kommer derned er det jo dejligt for der har jeg ingen ve, men da så den første ve kom, SPRANG jeg op af det vand, som om der var en der havde slået mig eller slukket mig i røv med en pig eller sådan noget..

Da veen var ovre skreg vi alle tre (JM, kæresten og mig) af grin! Jeg kan love dig for, at jeg kom op igen! Og skal ALDRIG i hele mit liv opleve det igen Men sjovt, det var det bagefter, og kæresten og mig har snakket om det MANGE gange!

I får lige et billede med på vejen af da veen er der, og jeg står foroverlænet i vandet I kan godt nok ikke se mit ansigt, men jeg lover jer for, at dey var stramt

Haha genialt ! Tænk engang at man kan sidde og grine over sådanne nu .. Jeg håber virkelig jeg elsker det vand, har under hele graviditeten haft brug for at tage mega laaaange bade når jeg havde ondt og ellers gerne i bad 2 gange om dagen.. (Dyr vandregning, hva fanden manden betaler).. Så kunne forstille mig at jeg ville finde det naturligt at svømme og plaske rundt i et lækkert kar under fødselen.. MEN kan da godt se jeg ikke skal regne med alt for meget.. hihi.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Anne85

Uha, jeg havde også en ide om at det ville være vidunderligt at komme i vand under udvidelses veerne... men jeg nåede nærmest kun derned så ville jeg op igen. jeg syntes jeg lå så passivt dernede... jeg havde enormt meget brug for at bevæge mig rundt under mine veer.

Men lige til at begynde med, da veerne ikke var så kraftige, var det SKØNT at stå herhjemme i badet med den varme stråle på maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.