Johanna kravler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Siber

nej nej se nu der, midt i min glæde over i morgen og et veloverstået bryllup, så glemmer jeg helt at fortælle om min lille skrubbe!

Hun kravler................ja delema, eller noget der ligner kravl. Alma som er storesøster, kravlede ikke, pillede ikke, rejste sig ikke op, satte sig ikke op, puttede ikke ting i munde - og ja hun er et levende barn8D

Men alt det gør Johanna så, hun er overalt og det går lyn børge hurtigt! Men det er nu ret morsomt! Hun begyndte på det her for 4-5 dage siden, og der sker bare mere og mere, man kan se hun øver helt vildt, hvilket resultere i urolige nætter og har meget svært ved at falde i søvn, hun karter rundt i sin seng! Har i også oplevet det?

Knus Siber, og kravle Johana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Hyner

Tiløk tiløk med den nye sniger i gruppen....
Vildt der kan være SÅ stor forskel på de kære unger...
Krams Henriette -der synes tiden går alt for stærk..

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

TILLYKKE!!!

Jeg glemmer det faktisk også :$ :) For Oliver kravlede også helt rigtig i onsdags for første gang!

Det med at de ikke sover og bare kravler rundt har vi også problemer med her. Min løsning var, ja det var faktisk en anden herinde fra som gjorde det først, jeg tyvstjal det bare :P
Men aftenrutinen blev lavet om til at det ikke kun var vælling, men:

Havregrød
Nattøj
Vælling

Og så i seng, det gjorde at han var mæt og at han ikke havde krudt i R.... som før. Han spiser ikke særlig meget til aftensmad, så jeg er ikke bange for at jeg overfordre ham! Bare rolig :)

-Nadia

Anmeld

20. juni 2008

Astrid P

Oh jo... Den der med de urolige nætter pga. kravleriet havde vi også!
Det går over igen, heldigvis.

KH Astrid

Anmeld

20. juni 2008

Grynt

ja, tiløk tiløk med den lille kravler :D Sikke en forskel der kan være på søskende (?) Men er det ikke lidt sjovt alligevel at have en modsætning til det man ellers har prøvet? :D

KH Tina

Anmeld

20. juni 2008

Loggidut

og tillykke fra mig af

sloggi, slet ikke misundelig :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.