Ja dagen er væk...pist forsvundet...men for søren da...jeg har også lavet meget, og er slet ikke færdig endnu!
Jeg har kigget på brudekjole, i en butik, jeg troede var alt for dyr...Hansen højmark.
godt nok havde de 75 % på kjoler fra sidste år af, men jeg syntes navnet lød sindsygt dyrt!
Desuden var jeg ikke sikker på de havde en størrelse jeg kunne klemme min fede bagdel i!
Men da vi kom derind, ja så hang drømmekjolen jo lige der på bøjlen, og ved siden af den, en der næsten var ens med, men dog i en anden farve...lol...da jeg spurgte til størrelsen, var den jo nøjagtig min størrelse ladeport!
Ja så var der jo kun prisen som kunne fraholde mig at prøve den!
Men da den vildt søde dame lige fortalte mig at den dyreste kun kostede 1600 kr. så havde jeg da nær gået på røven!
1600 for en kjole...det er jo ingen penge...og det er en todelt, enormt enkelt og meget sød!
så på torsdag skal jeg lige ind og prøve, så kryds lige fingre for jeg hopper direkte i den...ik!
så fandt jeg lus på mine drenge...ark...begge to...desuden fandt jeg lus på kaspers kærste, og på Christians kammerat...så her vrimler det, jeg har dog ingen, og tif og mich gik også glat igennem kontrollen!
Kasper gik promte ud og klippede sig helt skaldet :'( og christian fik på trimmeren 6 mm. og må kæmmes igen og igen...
så jeg håber ikke jeg slæber nogle ekstra dyr med mig i morgen!
pyyyh, et travlt indlæg, fra en som nu skal op og tømme venindens klædeskab!
Anmeld