Roskildebillet søges! :´-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
801 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Frk. Himmelblå

Hej alle,
Har en rigtig god ven, som har brugt næsten hele året på at forberede den fedeste festival-lejr. Og så nåede han skisme ikke selv at købe billet, inden der blev udsolgt. Så han står i en rigtig trist situation :-(
Tænkte, at der måske var nogen herinde, som fx er blevet gravide efter at have købt billet og derfor gerne vil sælge?
Prisen er vist ikke så vigtig.
Så vil du af med en billet eller kender du nogen, som vil sælge, så kontakt mig meget gerne! Det vil redde sommeren for min kammerat.

Tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

TinaPina

Ja det er surt, men hold nu op hvor er det da også for åndssvagt ikke at købe en billet???!!!

Helt ærlig så må folk sgu da købe en billet når de ved de vil afsted. Og det der med at man ikke "når" det. Den holder jo bare ikke, de har jo været til salg i månedsvis.

Ja, jeg fatter det simpelthen ikke

Håber da han finder en...

Anmeld

18. juni 2010

DK

Desværre! Hvor ærgerligt for din ven! Kan han ingen finde på nettet? Når tiden nærmer sig er der nok nogen der bliver sat til salg på dba.dk. Men han skal nok bare være hurtig ude!

Min søster arbejder i H&M og er blevet "udvalgt" til at skulle med på Roskilde festival og så arbejde i H&M's camp. H&M laver sådan en tøse-telt-camp i år, hvor der blandt andet er sådan et kæmpe lounge telt med bar og mobilopladning, frisør og make-up-damer osv. Så hun får telt, overnatning, billet OG løn for de timer hun arbejder der! Så hun er bare SUUUPER lykkelig da hun plejer at være med, men ikke havde råd i år!

Anmeld

18. juni 2010

Frk. Himmelblå

Ja, det er bare super dumt. Og det gør ham jo ikke mindre frustreret! Jeg plejer også at være med (før jeg blev mor), og i vores lejr har næsten alle været afsted over 10 gange, så man bliver nok lidt doven i forhold til billetkøb (tænker, der "plejer" jo ikke at blive udsolgt og sådan ;-)
På dba. dk er der "en milliard", som søger billetter. Tror hajerne får kronede dage. Problemet er her, at mange spekulerer i at fremstille meget troværdige kopier, og så står man der ludfattig ved indgangen og bliver afvist grundet falsk stregkode. Bare for surt.

Tak for jeres svar :-) Håber, der dukker en op til ham.

Anmeld

19. juni 2010

slettet_7530

Ja det er surt, men hold nu op hvor er det da også for åndssvagt ikke at købe en billet???!!!

Helt ærlig så må folk sgu da købe en billet når de ved de vil afsted. Og det der med at man ikke "når" det. Den holder jo bare ikke, de har jo været til salg i månedsvis.

Ja, jeg fatter det simpelthen ikke

Håber da han finder en...

Sikke et tarveligt  svar   Hvis  alle de idioter der køber hundredevis af billetter for at sælge dem videre til helt vilde overpriser ikke gjorde det, så var der også en til kammeraten, bare lige for at vende den om.

Anmeld

19. juni 2010

MoarTNoah

albertesmor skriver:

Sikke et tarveligt  svar   Hvis  alle de idioter der køber hundredevis af billetter for at sælge dem videre til helt vilde overpriser ikke gjorde det, så var der også en til kammeraten, bare lige for at vende den om.

Anmeld

26. juni 2010

line melias mor

hov faldt lige over dit indlæg. min kæreste har købt 2 og ville have mig med som overraskelse men må altså indrømme det er absolut ikke mig,så nu tager han afsted med nogle venner i stedet. vi har snakket om at sælge min billet men har bare syntes det har været en jungle at skulle sætte den til salg. så han må gerne købe min hvis han vil

Anmeld

26. juni 2010

sarahb

søg mischa meyer lindholm på facebook, hun sælger billet/armbånd til roskilde.

Anmeld

27. juni 2010

Frk. Himmelblå

Tusind tak til jer

Min ven har heldigvis skaffet en billet i mellemtiden og har allerede været ude og opstille lejr på festivalpladsen.

Men tak for responsen!

Kh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.