nå piger nu jer jeg skisme ferieklar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Lene76

Så nu får ungerne noget og spise og et bad også iseng, for vi ska køre herfra kl 03,30 senest.... men så har vi jo hele dagen imorgen i den dejlige sol på Mallorca:D

Så piger go fest imorgen, glæder mig til at høre om det.... hehe

Knus fra Lene, som nok ska tænke på jer herhjemme i regnvejret i næste uge.... hehe:))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

linemus

Ih, god tur Lene. Det bliver da pragtfuldt! Jeg er godt nok slemt misundelig :)

Knus Line (C)

Anmeld

20. juni 2008

Siber

Rigtig god ferie til jer alle!

Knus misundelige Siber

Anmeld

20. juni 2008

Astrid P

Rigtig dejlig tur til Jer...

Anmeld

20. juni 2008

Grynt

ja Snuller, rigtig god ferie til jer. Vil savne dig meget...men så har jeg jo tøserne til at trøste mig i morgen (L)

knus Freja og jeg (H)

Anmeld

20. juni 2008

Lene76

hehe tak tak allesammen.... glæder mig osse men er meget spændt på hvordan det kommer til at gå med 5 på 1 hotelvær..... men i høre nærmere når jeg kommer hjem igen....

tina forresten jeg har endenlig fået tid til køreprøve... den10 juli weeeee så jeg ska bare bestå ellers ja så ved jeg ik hva....;)

Ha det godt og godnat

Knus fra Lene, og go fest imorgen piger til jer der ska syd på og gi den gazzzzzzzzzzzz8D

Anmeld

20. juni 2008

ka li ja

rigtig god tur:D ååhhh dt blir skøøøøønt(L)

jeg vil bare lige tilføje at jeg fik restriktioner fra manden i går, om at jeg ikke måtte skrive hvornår vi var på ferie. man ved aldrig hvem der lurer der ude......8(
så det tør jeg ikke mer. tænk over det i skriver søde tøser.

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

GOD TUR!!!

Åh bare det snart er min tur, trænger sådan til ferie. Ta lige lidt solskin med hjem til os og nyd det lige lidt ekstra meget for os :D

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.