Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den er virkelig flot, og lige den model jeg altid har ønsket mig. Ærgeligt at jeg ikke må få en ny når min egen bliver solgt
Bare sådan af ren nysgerrighed, hvad koster den?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamin09 skriver: Den er virkelig flot, og lige den model jeg altid har ønsket mig. Ærgeligt at jeg ikke må få en ny når min egen bliver solgt Bare sådan af ren nysgerrighed, hvad koster den?
Øv øv...... Jeg mener at han har sat den til 55.000
rikkekrogh skriver: Skynd dig at tage et kort... Uhh en Audi - det lyder dyrt... hvad kan den koste?
Skynd dig at tage et kort...
Uhh en Audi - det lyder dyrt... hvad kan den koste?
Ja, ville skam gerne hvis pengene og tiden var der !
en 60.000 kr
LotteN skriver: Ja, ville skam gerne hvis pengene og tiden var der ! en 60.000 kr
Uhh den går kun i bytte med motorcyklen... ellers en lækker dyt
rikkekrogh skriver: Øv øv...... Jeg mener at han har sat den til 55.000
Ja det er bare rigtig øv. Ellers en rimelig pris.
Benjamin09 skriver: Ja det er bare rigtig øv. Ellers en rimelig pris.
He he du må i gang med at "manipulere" og plage lidt - hvis det er kæresten der ikke vil have du får een.
rikkekrogh skriver: Uhh den går kun i bytte med motorcyklen... ellers en lækker dyt
Men du må sige til hvis I får solgt motorcyklen, så kan det jo være Audien har interesse
Pøj pøj med salget/ombytningen
LotteN skriver: Men du må sige til hvis I får solgt motorcyklen, så kan det jo være Audien har interesse Pøj pøj med salget/ombytningen
Takker - luftede det lige for manden i dag - og bliver den solgt så kontakter jeg dig igen... er det en st car?
rikkekrogh skriver: Takker - luftede det lige for manden i dag - og bliver den solgt så kontakter jeg dig igen... er det en st car?
uha, nej desværre ikke. vi skal netop af med den, da vi har en passat st. car i stedet for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128