Børneeksem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

228 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Juniors mor

Er der nogle der har erfaringer med børneeksem?
Julie har fået flere tørre plamager på hendes ene ben (5-6 stk) og har en tør plamage ved hagen (dobbelthagen 8D) der kommer og går. En veninde sagde jeg skulle være opmærksom på, om det kunne være børneeksem. Har læst lidt om det, og at børneeksem skulle klø ret meget, men det virker ikke somom Julie er generet af det (?)
Hmmm ville egentlig bare høre, om der er nogle der kender noget til det, og om der er bedre end andet at smøre med osv...
Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

bette

det lyder som det mikkel har... men min læge vil som sædvanlig ikke gør en meter ved det.. ja i know skifter så snart jeg får taget mig sammen er sku død træt af det..!

men jeg smører det med repair creme og ceridal det er to gode fede creme..

hvis du ønsker en uden farvestoffer, tilsætningsstoffer eller parabener og lign. så vælg ceridal.. den er ret dyr.. men dog meget drøj i brug..

ellers har jeg ikke lige noget i ærmet..;)

Anmeld

20. juni 2008

bette

jeg er faktisk næsten overbevist om at det mikkel har.. er det jeg selv døjer med.. men som sagt har jeg verdens mest rådne læge... så nu vil mit arbejde (grundfos) sende mig til deres læge så vi kan finde ud af hva der er galt og hva det kommer af.. glæder mig sku til at få en ende på alle spørgsmål i min skal.. ´

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.