Risen skriver:
Nope har fået brev med vedlagte papirer som lægen skal udfylde, men sagen er jo at lægen næsten ikke har været inde over dette forløb.. Da jeg blev indlagt ringede jeg til min chef og han sagde så fint, nu er du sygemeldt og jeg vil ikke se dig på arbejdet mere før du har født ..
(har en meget venlig chef).. Skulle ikke aflevere nogen lægeerklæring eller noget så har ikke rigtig snakket med min læge om det ? 
Hmm ja så er der jo ikke noget dokumentation der. Men jeg ville bestille journalen fra sygehuset eller få dem til at sende det direkte til din egen læge (nogle gange er det bare bedst selv at have alle papirerne med) - og så sende hele baduljen til din læge så han kan udfylde papirerne og sende det til kommunen. Hvis din læge blot har papirerne så er der ikke nogle problemer i det, så udfylder han det bare ud fra det han kan læse sig frem til - det er jo ikke meningen at du skal rende i pendulfart frem og tilbage.
Har du ikke en mail, hvor du kan maile til din læge? det har jeg - så ville jeg bare lige skrive jeg sender disse papirer vil du udfylde dem og sende dem tak.
Så hører du jo i hvert fald hvis ikke det er ok. Havde nogle refusionspapirer med net til min læge da jeg var til kontrol sidst. Hun skrev lidt på dem og så sendte hun dem selv til kommunen.
Anmeld